Har funnet brudekjolen:)


Jeg og to gode veninner har vært på Kristins brudessalong i Lillestrøm i dag! Jeg hadde sett en kjole på hjemmesiden deres som jeg likte veldig godt..heldigvis hadde de den inne og jeg fikk prøve..den var helt nydelig!!!! Kan ikke akkurat si at den satt som et skudd da det var str 34/ 36..bare bittelittv for liten.;)
 Jeg prøvde flere kjoler men det var ingen som gav den samme følelsen..så det var bare og innse at jeg faktisk fant drømmekjolen på første forsøk! Og jeg som har gruet meg for å ikke finne en jeg likte! Kjolen ble bestilt og kommer ca 4 mai ! All skryt til personalet på kristins brudesalong, de klarte og gjøre det spesielt..selv om det sto mange i kø og ventet, virkelig proffe er de og de kan anbefales på det sterkeste!
Etterpå tuslet vi bort på en restaurant og koste oss med sushi..mmmmm! 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar