En herlig dag med Hagearbeid

 Øverste bildet er av villbeddet i hagen, her er det masse fine blå blomster i alle mulige nyanser


Dette er resultatet av beddet hvor jeg rev bort alt av tidligere blomster. Nå har jeg plantet litt nytt, og nå håper jeg at det gror seg fint utover.


Litt forskjellig plantet i krukker og kar


I dag skinte sola over Nesøya og jeg fikk plantet i krukker og kar! Jeg fikk luket bort masse ugress og raket bort masse gammelt løv, så nå skinner hagen i hver eneste krok, ehh vel nesten hvertfall! Som også  Hvit stil skriver i bloggen sin i dag så har sameiet en egen pris for fineste hage som kalles " pen plett" ,om hagen min fortjener den prisen kan nok diskuteres høyt, men jeg har hvertfall gjort en iherdig innsats med mine ikke grønne fingre!

Etter at jeg hadde plantet ferdig gjorde jeg som man har lært, jeg vannet skikkelig skikkelig godt og var storfornøyd med det! Men jeg hadde ikke mer enn lukket døren før et skikkelig uvær bestemte seg for å vise seg frem på sitt største. Det regnet, tordnet og lynet som aldri før. Så nå prøver de flotte plantene mine og gispe etter luft samtidig som de prøver og løfte hodet sitt i de overfylte krukkene.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar