En sommer dag i slottsparken


I dag tok vi en tur til byen for å kikke på kjole og sommer dress. Vi skal ha bryllup fra fredag til søndag. På fredagen skal vi ha reker og vin hos mine foreldre på sørlandet. Derfor var jeg på utkikk etter den perfekte sommerkjolen! Og jeg fant ikke bare en, men to flotte kjoler på Moods og Norway! Gleder meg til å vise dem frem.

Etter all shoppingen var det tid for mat og pause. Vi kjøpte derfor med oss sushi fra en restaurant i byen og satte oss i slottsparken. Det var herlig og sitte der og nyte sola og den gode maten

God sushi



Mor og datter



Hele familien




Annabell syntes det var voldsomt gøy og klatre på pappa. Det gikk også stor sport i å spise gress!





2 kommentarer:

Anonym | 23. mai 2009 kl. 23:51

Så fin blogg du har! Kjempekoselige bilder.
Klem B

Min lillekrok i verden | 25. mai 2009 kl. 21:23

Hei du som er glad i hvitt :-)
Ramlet over bloggen din via Facebook og har kost meg lenge med å lese43 om deg og dine og din hvite verden :-)
Nydelig datter du har! Forstår at du er midt i bryllupsforberedelse, så spennende. Ønsker deg masse lykke til.
Jeg kommer gjerne innom igjen en annen gang.
Om du har lyst til å hilse på i min blogg så send meg din mailadresse, så skal jeg gi deg tilgang.
Ha en flott uke og kos deg med forberedelsenbe dine.
Klem fra Ann-Helen
mailadresse: radiolog08@gmail.com

Legg inn en kommentar