Hvilke skatter skjuler seg?





Dette flotte serviset har jeg arvet av min søte og gode farmor. Og selvfølgelig har det fått hedersplassen i veggseksjonen. Det er så fint med de små rosa blomstene og gull kantene. Serviset er til 12 personer og har både kaffekanne, sukker skål og fløtemugge. Uerstattelig!



 



Etter at Lars Erik kom hjem med min første Bruka design var jeg solgt. Jeg liker bollene veldig godt og kjøper en ny her og der. I dag kjøpte jeg den hvite hvor det står Dipp på. Det  eneste som er litt dumt er at de ikke fører alle bollene i hvitt med sølvskrift som jeg liker best. Men jeg måtte likevel ha den da jeg ikke kan få nok av popcorn og dipp! Det høres rart ut, men det smaker himmelsk! 

Jeg har sett på nettsiden til bruka at de har en bolle med rød skrift hvor det står  Jordgubbar på, den kunne jeg hatt på terassen i sommer når det skal serveres jordbær og fløte.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar