Italia, her kommer vi!


I dag har vi bestilt oss tur til Italia.Vi skal til Rimini da det er World cup i kickboxing. 

Rimini er i følge nettet en flott plass med mye båtliv, flotte strender og ikke minst gode shoppingmuligheter!! ( bildet er fra Pisa )

Vi reiser neste Torsdag og blir til Mandag. Det blir så godt og reise bort litt sammen igjen alle tre( pluss en haug med andre kickboxere da selvfølgelig )

Forhåpentligvis så blir det ikke bare kickboxing men også tid til å være turist! Gleder meg masse!

2 kommentarer:

Balke gård | 26. mai 2009 kl. 19:11

Hei og takk for hyggelig hilsen, ja her trives vi og klyper meg i armen hver dag for livet mitt nå:-) Du får ha god tur til Italia!!! heldige deg!! Ang kaffekverna...er litt skeptisk hvis den er gammel... Men om du bestemmer deg for det, så bruk vannbasert så kan du fjerne den, ev dattera di:-) Du vet, trender går i sirkel..Klem fra Hedmark:-)

Camilla | 27. mai 2009 kl. 00:25

Søt blogg og deilig jentunge! Driver du med kickboxing? Jeg var på landslaget i 95! Leeenge siden det! Kom tilfeldigvis innombloggen din via facebook. Må få høre mer om hvordan cupen gikk! Gleder meg til å følge deg videre!

klem camilla

Legg inn en kommentar