Liljekonvaller og gode minner


I dag har jeg plukket meg en fin bukett med liljekonvaller..de sto så fint i krattet ved postkassen og ropte på meg! De dufter så utrolig frisk og rent. 
Jeg kan huske fra da jeg var liten at farmor og farfar alltid tok med meg og min lillebror på plukking av liljekonvaller..de visste om et sted hvor hele bakken var dekket av hvite duftenede konvaller:) Finnes det fremdeles slike plasser? Vi plukket alltid de aller største bukettene som vi stolte gav til mamma da vi kom hjem! 

Lampen som står ved siden av liljekonvallene har jeg kjøpt i en interiørbutikk i Skagen. Jeg falt helt for den og måtte kjøpe den selv om vi ikke hadde plass til den i bilen. Men såå lyst hadde jeg på den at jeg satt med den på fanget fremme i bilen hele veien fra Skagen til Kristiansand og videre hjem til Oslo:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar