Reiser hjem til sørlandet






I morgen tidlig reiser jeg og Annabell hjem en tur til mamma og pappa på sørlandet. Jeg må hjem og ordne en del til bryllupet. Tenk at det bare er litt over en måned igjen til den store dagen ( og jeg begynner og kjenne litt angst for at alt skal klaffe )  Jeg skal også på reunion med russen fra idrettsgymnaset i Sirdal, gleder meg! Tenk at jeg har blitt så gammel..det føles som om det var i går at jeg dro fra Sirdal, og var ferdig med videregående!

Mamma og pappa har en fantastisk plass ved sjøen, og vi prøver og bruke hele sommeren der! Som dere ser av bildene er det et virkelig nydelig sted. Jeg skal ta litt bilder når jeg er hjemme slik at jeg kan få vist litt mer av stedet!

På det nederste bildet er det litt rot på terassen, det skyldes at vi holdt på å lage blomster dekorasjoner til min lillebror sitt bryllup. Han giftet seg der på brygga i 2007. Vi skal ha reker og vin der med gjestene dagen før bryllupet, det blir fantastisk!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar