Sørlandsparadis



Da var jeg og Annabell hjemme på sørlandet etter en 5 timers biltur. Vi reiste tidlig i dag morges så vi har allerede rukket og shoppe litt, spise på kafe og sole oss! Som dere ser ut fra bildene så er det en utrolig fin plass og da spesielt når sola steiker fra skyfri himmel.


Her ser dere brygga og båthuset til pappa. Rett bak rotting møblene er det en liten brygge som er litt lavere, her er det steingrunt og man kan vasse ut i vannet, herlig!


Det gjør ingenting og være her noen dager:)



Kjempefint med hvitt hus, blå blomsterkrukker og rosa blomster






Og en hvit benk hører jo alltid til ved et sørlandshus.



Ha en flott kveld! Nå skal jeg kose meg med mamma sin gode kyllingsalat..mmm!




7 kommentarer:

Bente | 28. mai 2009 kl. 22:16

Hærlighet...så flott!!!
Skal drømme om en slik plass i natt ;)

Camilla | 31. mai 2009 kl. 22:49

Fantastisk sted!!!!!!!!!1 kos dere!!Masse flotte bilder av huset ditt også. Du har det lekkert!

klem camilla

Balke gård | 2. juni 2009 kl. 09:47

For et sted!!! Og reker på bryggekanten, fantastisk! Skjønner du koser deg der!!! Takk for hilsen, kjekt å bli husket på!

Klem, Marianne

Ingunn | 6. juni 2009 kl. 18:59

For et supert sted.

Slik vil jeg gjerne feriere.

Ingunn :)

Lenemora | 10. juni 2009 kl. 16:48

Hei her har jeg aldri vært før, vakre bilder fra et vakkert sted!

Vil jo gjerne høre og se mer om og av deg...

Klem Lenemora

Villa Kos og Kaos | 11. juni 2009 kl. 14:26

Så vakkert!
Kan trygt kalles paradis dette ja!!
Ha en super dag!
Klem G-C

Charlotte | 11. juni 2009 kl. 22:16

Fy søren, for en fantastisk flott plass!!!

Legg inn en kommentar