Båttur


I dag har vi vært på båttur til Farsund Resort hvor bryllupet skal være. Vi har prøvesmakt på både rød og hvit vin til bryllupet, veldig god service!

På bildet over og under ser dere hvor bryllupet skal være. Selve middagslokalet er bak dette igjen, men det dere ser på bildet er restauranten og hyttene som gjestene skal overnatte i.

Det er mange flere hytter bak samt et gammelt hus som heter Abraham Larsens hus. Vi skal ha vielses sermonien i hagen ved dette huset under et stort tre.




En finner ikke mer perfekt sørlandsidyll og vi kan nesten ikke vente til å vise alle tilreisende denne flotte plassen. Det beste av alt er at yr.no melder stoooor sol hele helgen:)




Her ser dere sundet hvor mine foreldre sitt hus ligger. Helt til venstre ser dere et helt nytt funkis hus. Det er bare det råeste huset jeg noen gang har sett. Kanskje jeg skal høre med dem om jeg kan få lov til å ta noen bilder og vise litt nærmere.





Annabell med Lars Erik. Det er ikke første båttur, da var hun kun 3 uker gammel og sov hele tiden. Nå koste hun seg masse og pekte og sa " se " på alle bølgene. Ikke ofte man opplever at hun roer seg på fanget så lenge lenger.

Ellers har vi det helt fantastisk, soler oss og bader og drikker massevis med god vin. Litt bryllupsnerver er det jo, men vi har det meste i orden tror jeg! Nå er det ikke en uke til en gang!

Ha en flott kveld alle sammen og en nydelig dag i morgen med masse sol!

1 kommentarer:

jordbærpiken | 28. juni 2009 kl. 23:23

Hørtes ut som en veldig koselig dag! :)

Legg inn en kommentar