Flere positive overaskelser!!




Så hyggelig å komme hjem fra en fantastisk tur, slå på macen og se at jeg har blitt medlem av Norske Interiørbloggere!!!! Jeg har også fått flere følgere og mange mange koselige kommentarer, tusen takk alle snille og flotte mennesker der ute! Dere gjør bloggingen bare enda gøyere!

Jeg har også fått beskjed om at mine Tolix stoler har ankommet butikken på Hamar og jeg får dem allerede på lørdag da min kjære svigerfar skal hente dem for meg. 
 
Pappa og mamma kommer til helgen og pappa skal lage en stor og bred vinduskarm til meg på kjøkkenet slik at jeg kan fylle vinduet med herlige urteplanter og masse annet fint:) På grunn av vinduskarmen må også lamellene bort og inn skal et koselig lift gardin. 

Samtidig har " kafe " skiltene som jeg bestilte på nett også ankommet posten. Så nå skal det bli forandring på kjøkkenet!  Tror det blir utrolig bra og jeg gleder meg til å vise bilder.

7 kommentarer:

Balke gård | 9. juni 2009 kl. 22:49

Gratulerer, skulle bare mangle!! Bloggen din er jo så fin!!! Lykke til med Kreativ Interiørhandelen, klem fra Løten:-)

Ida | 9. juni 2009 kl. 23:12

Velkommen :-)
Må kikke litt nedover bloggen din - alltid spennende å oppdage nye bloggere :-)

Klem fra Ida

små og store drømmer | 9. juni 2009 kl. 23:30

Hei og velkommen.
Kjempe fin blogg og et vakkert hjem du har. Gleder meg til å se flere bilder.
Lurte på en ting, har nemlig gått gjennom alle innleggene dine nå også lurte jeg på hva nettadressen til burka er?
En ting til, nydelig datter du har :)
Klem fra en som må linke til bloggen din på sin blogg :)

jordbærpiken | 10. juni 2009 kl. 10:29

Gleder meg til å følge med bloggen din videre. :) Ha en herlig dag!

LYKKEBO | 10. juni 2009 kl. 15:05

Velkommen som NIB-jente:)
Veldig kjekt her i blogland!;)
Klem Lykkebo

Cec med barn i heimen | 10. juni 2009 kl. 22:31

VELKOMMEN!!!
I bloggelandet er det fint å være:)
Enormt koselig du har det i heimen din...

Titter nok innom senere..

Cec.

Havets Datter | 10. juni 2009 kl. 23:37

Hei..
kjempefin blogg du har, og et nydelig hjem! Elsker den stumtjeneren du har fått deg!!! Ønsker meg veldig en sånn selv - i veggmontert utgave :o)
Legger meg til som følger og gleder meg til å se mer fra deg!

Ha en god natt.. Karina

Legg inn en kommentar