Hvit stol, ny korgstol, nye ting og rosa peoner

Da var jeg endelig ferdig med siste strøk på stolen. Utålmodig har jeg ventet på at den skulle tørke slik at jeg kunne sette den inn på gjesterommet. Pyntet litt med blomster i en utrolig tøff blomster potte fra Hilmers hus. Den er laget av stiv papp og malt i hvitt, jeg har den i flere størrelser. Stolen har også fått en hvit pute med monogram. Jeg er kjempefornøyd!

Dette  er korgstolen " Africa " fra Bruka design. Denne fikk jeg tak i går på Hilmers hus sitt opphørssalg. Den ser brun ut på bildet men den er mer svart/ grå i fargen. Jeg får se om jeg finner frem sprayboksen. Ellers så er den jo en fin kontrast mot det hvite.

Jeg var også på Åhlens i dag og fikk kjøpt meg en hvit voksduk til bursdagsfesten i morgen. Samtidig ramlet jeg innom " Traktøren " og fikk endelig tak i bollen fra Bruka med påskrift Chips. 
Jeg fant også en flott boks til å ha kaffe i. Den er i merket " Typhoon " samme merket som brødboksen min. Den skal pynte opp på kaffe hyllen min.



Flere buketter med peoner måtte jeg også ha da " mester grønn " hadde kampanje på 3 for 2. Det passet fint siden bursdagen i morgen er tema rosa. Sjokk!!:)

Nå skal jeg bake 50 cupcakes og en stor bursdagskake for i morgen kl 14 kommer venner for å feire prinsessa vår sin første Bursdag, og det er stort!

Ha en flott fredagskveld alle sammen!

4 kommentarer:

Ida | 12. juni 2009 kl. 23:05

Heisann! SÅ mye fint du har funnet deg! Elsker pioner jeg også! Tror det må være min favoritt!

Skal bare en hel haug med muffins jeg også.. hihi.. gratulerer så mye med overstått til prinsessen (nydelig navn!) - og lykke til med feiringen!

Klem fra ida

jordbærpiken | 13. juni 2009 kl. 00:27

Så fine ting du har fått tak i! Og pioner er jo helt nydelig! Lykke til med feiringen. :)

Datt | 13. juni 2009 kl. 09:22

Stilig den stolen! :D Og jeg digger den skåla med Chips på, oppfordrer til å være usunn, I like it... :P

Gratulerer med dagen i huset! :)

Hilde Heimdal | 13. juni 2009 kl. 09:44

Stilig blomsterpotte, laget i papp??

Har de sånn i andre butikker å tro?

Så stilig stue du har altså ....:)

Legg inn en kommentar