Noe ferdig, noe snart ferdig og noe nytt!

Her ser dere stolen som jeg fikk med meg fra sørlandet. Nå har den fått to strøk maling, men den trenger nok et til tenker jeg. Når den er ferdig skal den plasseres på gjesterommet med ei fin hvit pute.




Jeg har fått hengt opp kafe skiltene jeg kjøpte på nettbutikken " en fryd for øyet" ( verdt en titt, masse fint ) Nå gjenstår det bare å få tak i noen fine bokser til kaffe samt en fin holder til kaffe filter. Det ble ganske bra synes jeg!

En ting til: 

Igår var jeg på Sandvika storsenter og oppdaget at Hilmers hus har opphørssalg.( løp og kjøp ) Jeg har lenge kikket på en hvit korgstol fra Bruka design. 
På Hilmers hus sto den samme stolen i grå/ brun til halve prisen. Jeg slo til jeg, tror det kan bli et litt annerledes innslag fra  alt det hvite. Hvis ikke så er ikke en hvit sprayboks langt unna:) Den skal stå i gangen og jeg skal hente den i kveld! 

1 kommentarer:

små og store drømmer | 11. juni 2009 kl. 19:57

Å så gøy. Gleder meg til det kommer bilder.
Jeg er jo hos mamma og pappa i Bærum nå, så kanskje det blir en tur på Hilmers da :):) men først må jeg bli frisk. Fjernet mandlene i dag.. Men er jo i overraskende bra form, enn så lenge hvertfall. Så kanskje det blir en tur dit i helgen :) :)
Kos dere masse masse med bursdag på lørdag.
Klem

Legg inn en kommentar