Noe nytt fra Ikea



Sist jeg var på Ikea endte jeg opp med en flott mugge til å ha rosa peoner i. Jeg fikk tipset på en blogg ( husker ikke hvilken ). Samtidig kjøpte jeg dette søte dukke servicet i pastell farger til Annabell. Håper at det en dag får sin plass i en søt liten hvit dukkestue ute på terassen.

Jeg har vært dårlig på bloggingen denne uken. Unnskyldningen min er at dagene nå før bryllupet bare flyr avsted. Samtidig ble jeg kapret i Stavern på fredag til utdrikningsslaget mitt.

Jeg ante fred og ingen fare da jeg dro til Stavern med min kjære for å delta på sommerleiren i kickboxing. Jeg rakk akkurat og bare springe inn på toalettet en tur og tilbake til bilen før jeg fikk øye på dem! Så da var det bare å sette seg i bilen og være med til Oslo igjen.

Det var ei fantastisk utdrikningshelg med masse gode veninner, lunsj og vin på Bølgene Moi, Oslo gladiators ( anbefales ) og ut på Nesøya med enda mer vin og herlig Tapas laget av mine to søte og gode forlovere...all musikk som tenkes kan fra 80 tallet (stakkars naboer) og mange gode historier og latterkramper...Tusen takk dere er de beste jentene som finnes!!!

Vi reiser til sørlandet på Torsdag...så nå er det masse pakking som gjenstår! Jeg kommer til å blogge fra sørlandet, og vise masse fine bilder fra nydelige steder, bryllups forberedelser og ikke minst fra bryllupet.

Nå skal jeg pakke sammen grillsakene og møte masse venner på Fornebustranda, Ha en flott St. hans feiring alle sammen!

6 kommentarer:

små og store drømmer | 23. juni 2009 kl. 19:42

Sånn mugge har jeg også. Kanskje tipset kom fra min blogg? hehe..
Er lett å gå seg bort i bloggverden ja.
Så koselig med utdrikkningslag.
Ønsker deg en deilig St.hans feiring og et fantastisk bryllup.
Klem

White Heart Line | 23. juni 2009 kl. 20:23

Lykke til med bryllupet!!, Gleder meg til å se bilder:))

Elin:))

Maja | 23. juni 2009 kl. 23:42

Lykke til med bryllupet!!
Klem fra Maja

Balke gård | 24. juni 2009 kl. 14:15

Så fin mugge!! VI var der mandag og venninnen min kjøpte den til penunia;-) Gratulerer med en fint funn!!!
Klem, M

små og store drømmer | 27. juni 2009 kl. 20:02

Hei hei,
Titter kjapt innom for å si at det ligger en liten ting til deg på bloggen min :)

Klem

Funkisvilla | 28. juni 2009 kl. 01:20

hørtes kjempekjekt ut i utdrikkingslaget ditt!!! Masse lykke til med bryllupet!!!

ha en flott søndag!
klem camilla

Legg inn en kommentar