Noe nytt fra sørlandet

Denne stolen fikk jeg med meg i fra mamma. Den har tilhørt familien langt tilbake. Nå skal den få et strøk med hvit maling og ei fin pute også skal den plasseres på soverommet. 


Jeg kjøpte disse klistermerkene på en butikk som heter " troll i eske ". Jeg klistret dem opp på dørene inn til badet og toalettet. Det var så mye enklere enn med sjablonger. Jeg kjøpte også et merke med " Carpe diem " jeg vet det er litt oppbrukt, men likevel så synes jeg det er et viktig ordtak og har lyst til å bli minnet på det hver dag. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal ha det enda.


1 kommentarer:

Harmonisk lykke | 3. juni 2009 kl. 15:39

Jeg liker disse klistremerkene veldig godt. Kan tenke meg en som sier "Bad" selv. Nye gjester lurer alltid på hvilken dør som leder inn til badet...

Legg inn en kommentar