Om få timer reiser vi!


Dette er bilder fra Rimini ( hentet fra googlemaps )
Det ser jo veldig fint ut.

Nå har jeg pakket og pakket, utrolig hvor mye man føler at man må dra på. Og ikke minst når man har ei lita prinsesse med seg! 

Nå har jeg fått henne til å sove formiddagsluren slik at jeg kan få pakket ferdig. Det er ikke lett og pakke når hun enten kryper oppi kofferten eller drar ut alt jeg har pakket for å hive det rundt seg:)

Så det blir ingen blogging på noen dager da jeg ikke har kommet meg inn i mobil blogge verden enda! Men jeg skal ta masse fine bilder på turen! Men aller først skal vi gjennom en flytur hvor vi vet fra erfaring at Annabell synes det er utrolig morsomt og dra passasjerer foran oss i håret! 

Ha ei flott helg alle sammen!

11 kommentarer:

Balke gård | 4. juni 2009 kl. 21:03

Kos dere MASSE!!!! Har vært der selv, flott strand!! Klem og velkommen hjem igjen også;-)

M | 5. juni 2009 kl. 20:57

),O
lö,)
l),
l
Hei, velkommen til NIB!
Så pent du har det hos deg!
Klem fra M!

ralfefarfars paradis | 5. juni 2009 kl. 21:21

God tur og velkommen til Nib. Så fint du har det..barnerommet ble jo så fint..imponert over den fine lampen du har laget!!
kjempefin vekt du fikk overta...

Hverdagen vår | 5. juni 2009 kl. 22:55

Velkommen til Nib og god tur til italia:)
Så mye fint du hadde på bloggen din og Annabell sitt rom var jo så fint.
Ang kaffekvernen din, den er kanskje alt malt? jeg ville nok ikke malt den, har tenkt tanken selv på den jeg har, men synes den er fin i brunt mot det hvite jeg.

Og som sagt ha en fin tur og kos dere masse-

klem fra Eli

Min stil | 5. juni 2009 kl. 23:27

Heisan du. Koselig blogg du har. Ønsker deg en god tur. Klæm fra Susanne

Mor og datter | 6. juni 2009 kl. 00:04

Hei!

Velkommen til Nib!
God tur!
ta gjerne en tur innom vår blogg også!:-)

Klem

charm design | 6. juni 2009 kl. 11:34

Hei og velkommen til blogglandia.Alltid hyggelig med nye bloggere.
Synes du hadde en utrolig kul stil.Kjempe flott bilde i hedingen din,ser det er deg...
Ønsker deg en riktig god tur,kos dere masse.Hilsen Heidi

jordbærpiken | 6. juni 2009 kl. 12:27

Hei og velkommen til Nib! Kjempefin blogg du har, så den vil jeg følge. :) Ha en god ferie!

Fru Fjeldhammer | 7. juni 2009 kl. 08:28

Hei..
Så flott hjemmmet ditt er!
Kos dere i Italia..
klem

Maja | 8. juni 2009 kl. 01:59

Heisann;)
For en flott blogg du har!
Nå har jeg kikket gjennom hele og har lyst å følge deg jeg;)
God tur til sydligere strøk, kos dere masse;)
Klem fra Maja

A home far away | 9. juni 2009 kl. 16:04

Hej vilken fin blogg du har, med mycket inspiration!Hoppas att ni hade det bra i Italien

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Legg inn en kommentar