Tolix stoler


På lørdag kom endelig de etterlengtede stolene til mitt kjøkken på Nesøya og jeg er veldig godt fornøyd.  De er utrolig kule og passer veldig godt til kjøkkenet vårt som også er i hvit høyglans. ( hva er det som ikke er det??)

Et veldig sterilt bilde av kjøkkenøya vår. Jeg skal vise litt mer av kjøkkenet når vinduskarmen er ferdig. Den mangler fortsatt en list, litt maling og et nytt lift gardin.
 Vi ( kremt..ehh jeg ) har også satt en hvit tolix krakk på ønskelista til bryllupet. Den har jeg lyst til å ha under vinduet med en blomst på for å holde den rene stilen men samtidig myke det opp litt. 

Bak kan du se trappa opp fra underetasjen. Det er på denne veggen at jeg skal ha det bildet som jeg har i headeren min. Det er forloveren min som skal male det for meg. 

Ellers flyr dagene av sted til planlegging, brudekjole tilpassing, prøvetime hos frisør, innkjøp av de siste tingene og ikke minst kikke seg bak ryggen i frykt for at dagen i dag er dagen for utdrikningsslaget mitt!!! Bare å komme jenter og la meg få det overstått!!!

 Nå er det bare 2 1/2 uke igjen..hjelp sier jeg! Samtidig som vi gleder oss en hel del til å tilbringe en hel helg i masse solskinn ( selvfølgelig ) sammen med våre bestevenner og familie på det blide og fantastiske sørlandet.

Nå er det fruene som regjerer og jeg skal innta sofaen sammen med min flotte kommende mann:) Ha en flott tirsdagskveld alle sammen!

7 kommentarer:

White Heart Line | 16. juni 2009 kl. 22:55

Hei på deg. Her var det jammen mye fint. En fantastisk fin blogg. Håper det er greit at jeg følger deg videre. Her kommer jeg til å kose meg fremover:))

Elin:)

jordbærpiken | 17. juni 2009 kl. 00:10

Lekre stoler! Lykke til videre med bryllupsplanlegging. :)

Havets Datter | 17. juni 2009 kl. 00:20

Åh...ultra-fine stoler *misunnelig* ;o) Lykke til med bryllupsforberedelser!!

torleif ann karin | 17. juni 2009 kl. 00:28

Kjempefine stoler, og fin blogg.
Jeg kommer nok til å følge deg.
Du har jo masse og se frem til nå, og vi tittere gleder oss!

Ha en fin morgendag.
Klem Ann<3

Hilde Heimdal | 17. juni 2009 kl. 21:23

oi de var rååå tøffe de stolene du :)))

Christine | 28. juni 2009 kl. 03:05

Hei, for en trivelig blogg du har. Håper det er i orden at jeg følger deg videre. Ha en herlig dag i sommervarmen.

Ps. ligger en award til deg på bloggen min.

Hilsen christine

Hjemmekjær | 25. juli 2010 kl. 21:11

Å du heldige!;D Jeg søkte på tolix barkrakker i dag, å vips her har du dem på kjøkkenet ditt! De var bare knalltøffe!
Kan jeg få spørre om de er gode å sitte på? Barkrakkene vi har syns jeg har for lav rygg, og støtten til bena er vond.....Har derfor lyst på nye, å disse var jo bare råe:D

Legg inn en kommentar