Det ble et drømmebryllup...





Alle gjestene er samlet og venter på at jeg og pappa skal komme ned bakken. Vi hadde ei fantastisk dame som sang helt nydelig under vielsen. Hun sang 2 sanger før sermonien mens gjestene koste seg med cava og jordbær.



Da jeg og pappa kom ned bakken sang hun " the Rose " med Bette Midler.





Vi hadde begge to fantastiske forlovere hver som gjorde en utrolig innsats.

Etter vielsen ble det sunget " from this moment " med Shania Twain og alt ble avsluttet med at pappa og solisten vår sang duett " Tir na noir " med Vamp.






Rammen rundt alt var en stor drøm og det ble mer fantastisk enn vi noen gang kunne drømt om. Vielsen, alle de vakre ordene, alle de flotte talene, alle klemmene, alle våre gode venner, den flotte familien vår, de nydelige forloverene..alle var med på å gjøre dagen vår helt spesiell.








Det var en dag som vi aldri vil glemme. En dag hvor vi fikk kjenne på gledestårer og gode følelser over hvor heldige vi er som har hverandre, prinsessa vår og venner og famile som betyr mye for oss og som vi også betyr masse for.



Fest middagen var utrolig, god middag, masse vin og utrolig flotte taler fra alle som vi er så glade i. Og jeg trenger vel ikke si at at festen utover kvelden ble bare enda bedre. Jeg og Lars Erik valgte og danse avslutningsdansen i filmen " Dirty Dancing " til stor glede for alle mine veninner. Det var utrolig kult og så mye gøyere enn brudevalsen.



Jeg kastet brudebuketten på kvelden og vi har utrolig mange kule bilder av overivrige jenter i luften:)



Hele den fantastiske helgen ble avsluttet med felles frokost på brygga hvor vi fikk gitt alle sammen en god klem før de tok turen hjemover igjen!



Det var over all forventning og den beste kommentaren var at flere mente de ikke kunne gifte seg etter dette fordi de aldri ville kunne klare og toppe dette bryllupet!



Tusen takk alle sammen som delte denne flotte helgen sammen med oss, det ville aldri vært det samme uten dere!

12 kommentarer:

Lenemora | 6. juli 2009 kl. 15:15

Så utrolig gøy å se de fine bildene og lese om bryllupet ditt!
Det ser helt perfekt ut, herlig med slike gode minner senere i livet også...
Dessuten synes jeg du har en helt utrolig fin "Header" Virkelig vakker!

Jeg er på ferie i Tyrkia med veldig ustabil nett-tilgang så jeg er nesten ikke på nett, men måtte bare se innom da jeg så at det var bilder fra bryllupet ditt.

Ha en super sommer videre!

Klem fra Lenemora

Hilde Heimdal | 6. juli 2009 kl. 16:00

Gratulerer så mye til dere nygifte :)))) !!

Høres ut som et drømmebryllup!! :)

jordbærpiken | 6. juli 2009 kl. 16:46

Gratulerer så mye som gift! Nydelige bilder, det så virkelig ut som et drømmebryllup. :)

små og store drømmer | 6. juli 2009 kl. 17:11

Å så utrolig koselig. Litt rørt her jeg sitter nå gitt.
Gratulerer så utrolig masse til dere :)
Heldig med været var dere også.
Mange gratulasjoner og stor klem fra meg :)

Havets Datter | 6. juli 2009 kl. 17:12

Gratulerer som mann og kone! Flotte bilder... Også så heldige dere var med været. Helt perfekt jo! Du var alldeles vakker :o) Åååh..nå fikk jeg enda mer lyst å gifte meg. Må hjem å "mase" på mannen ;o) Tihii...

Karina

Balke gård | 6. juli 2009 kl. 19:20

Å, så bra det ble en flott og minne rik opplevelse!!! Shanaiasanger er jo til å grine av, og med dere som brudefolk regner jeg med det ble stort!!! Kos dere videre, klem fra Marianne

Bente | 6. juli 2009 kl. 20:04

Gratulere så kjempemye. Utrolig idyllisk plass og ett nydelig vakkert brudepar og selvfølgelig lille Annabell <3. Gleder meg til å høre mer om noen uker ;)
Klem fra Bente (på jobben)

ChezJeanette | 7. juli 2009 kl. 11:11

Så fine dere var! Det var en utrolig flott beskrivelse av bryllupet, jeg følte nesten at jeg var der selv.
Skjønner godt at andre sa de ikke kunne toppe dette.
Flotte bilder, dere var kjempe fine. Gratulerer så mye med den flotte dagen deres! Og kos dere som nygifte
Jeanette :-)

Ollis mamma | 9. juli 2009 kl. 11:07

Så ut som et fantastisk bryllup Eli! Gratulerer!
Ingrid :)

Christine | 9. juli 2009 kl. 21:41

Gratulerer så mye med vel overstått bryllup. Så koselig at du vil dele bilder og opplevelser med oss i bloggverden. Ser ut som dere hadde en vellykket dag med deilig vær og fornøyde gjester. Lykke til med den nye tilværelsen som nygifte!

M | 12. juli 2009 kl. 19:22

Gratulerer!!
Jeg har en award til deg på bloggen min...klem,M

disa | 13. september 2009 kl. 14:03

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,抓 姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,尋人,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,情趣用品,情趣,抓姦

Legg inn en kommentar