Flotte gaver og en interiør bloggers drøm


Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og gratulasjoner! Så mye glede det gir og logge seg inn på bloggen og bli møtt med så mange hyggelige hilsner!
Det går litt lenge mellom hvert innlegg men det er fordi vi er på ferie på sørlandet fortsatt og skal hvertfall være her i 14 dager til ( lenge leve mamma og pappa permisjon:)
Vi har fått så utrolig mange flotte gaver til bryllupet. ( jeg viser litt og litt )Vi fikk Kitchen Aid kjøkken maskinen som jeg har drømt om lenge..ikke det at jeg er en bake entusiast, men den vil ta seg veldig bra ut på kjøkkenet vårt. Vi fikk også Kitchen Aid blenderen ( faktisk hele 2 stykker ) så nå kan vi starte bar på Nesøya:)
Gleder meg til å sette opp nye hyller på kjøkkenet slik at vi kan få vist det frem. Kanskje det blir ved siden av vinduskarmen som jeg nå gleder meg til å bli ferdig med ( må bare komme meg hjem fra ferie først. )
Vi fikk denne flotte Bourgie Kartell lampen fra min skjønne forlover Janne. Hun vet virkelig hva vi ( ehh jeg ) ønsker meg!
Vi var innom butikken i dag hvor hun hadde kjøpt den. " Basaren " i Lyngdal ( vi hadde en laaang gaveliste der ) Det er en butikk som drives av to søstre som virkelig har interesse og sans for interiør. Butikken har alt av det beste! Anbefales hvis man er i området!
Vi fant noen små Kartell lamper i samme stil som den på bildet. De hadde vært flotte som nattbordslamper så kanskje noen av gavekortene vi fikk forsvinner der.
Vi fikk også masse gavekort på House of Oslo, en drøm av et senter med bare interiørbutikker ( så der kan vi kose oss i hele høst og vinter )
Vi fikk også en peis av svigerfar..etter fritt valg:) Vi ønsker å få en murt. Er det noen som har noen flotte forslag??( den skal være i kroken som du ser på bildet på høyre side hvor det er bilde av vitrineskapet vårt )
Vi kom hjem fra 4 dagers bryllupsreise i går. Vi var på langhelg uten snuppa vår i herlige Barcelona..Bare jeg og min herlige mann alene i Europas fineste og mest romantiske by! Og jeg vil bare tilbake! ( bilder kommer )
( Beklager at alt er uten mellomrom, men jeg og pcn til mine foreldre er uvenner og lar meg ikke redigere innlegget)
Ha en flott sommer kveld alle sammen!

2 kommentarer:

White Heart Line | 14. juli 2009 kl. 13:17

Gratulerer så mye som nygift!. Kjempefine bilder du har lagt ut. Så heldig dere har vært som har fått så mye fint. Det fortjener dere sikkert!
Den kartell lampen har jeg også siklet på, men jeg må finne en fin plass til den først. jeg fikk blenderen til min bursdag av min mann og er flittig i bruk til smoothie:)
Kos dere på ferie!

Elin:)

Harmonisk lykke | 14. juli 2009 kl. 13:18

Gratulerer som nygifte! Så utrolig mye fint dere fikk til bryllupet!

Jeg har også hatt Kitchen aid på ønskelisten en stund - og den forblir nok med ønsket en stund til. Men den som venter på noe godt - venter vel aldri forgjeves.

Ha en nydelig ferie/permisjon videre!
Klem, Christine

Legg inn en kommentar