Reker og vin kvelden før den store dagen



bryllupshelgen startet med reker og vin i hagen til mine foreldre på fredagen. Gjestene ble fraktet med busser fra Farsund resort.


Det var en fantastisk varm sørlandsnatt med masse gode venner, ferske reker og mye god vin.
Alle storkoste seg og det var en utrolig herlig måte og la alle gjestene bli bedre kjent med hverandre før den store dagen.


Mamma og pappa har en utrolig flott plass som viste seg fra sin aller beste side denne flotte kvelden. Når mørket og " myggen " kom så fyrte vi opp vi et bålfat på brygga og et i hagen. De som frøs satt under tepper eller så varmet de seg hos sin kjære! Skikkelig sommer idyll...


2 kommentarer:

Anne Mette Lie | 14. juli 2009 kl. 00:18

FOR et drømmebryllup! Alt ser bare superfantastisk ut! Gratulerer så masse! :-)

Trollemor | 31. juli 2009 kl. 22:47

Hei Snuppa mi. Jeg satt her alene, Odd-Leifen er å steller til i skogen for meg og ungene. Savner deg masse, fint når jeg kan ta en liten titt innom på bloggen, gleder meg til å se hvordan kjøkken vinduet blir. Ser på bildene fra bryllupet, eventyrlig. Det er enda klump i halsen når jeg tenker på hvor fantastik ei juli helg kan bli.

Legg inn en kommentar