Badekar hylle og duftende lys..



Nå som høsten kommer blir nok sikkert badekaret vårt mer brukt. Det er så utrolig koselig med lys på badet og da er spesielt Durance sine krukker med lys veldig flotte og ikke minst så lukter de veldig godt. Lavendel er min favoritt. ( bildet er hentet fra www.balanse.com )

Jeg har lenge vært på utkikk etter en hylle til å ha over badekaret, men alle jeg har funnet har vært så veldig dyre. Men på forrige tur til Ikea så fant jeg denne til kun 49,- kjempekupp!

Den er ganske fin i treet, men jeg lurer jo selvfølgelig på om jeg skal male den hvit. Tenker litt på at den må tåle fuktighet, men tror ikke det blir noe problem. Så nå skal det dufte Lavendel på hele badet.




1 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet | 26. august 2009 kl. 09:22

God Morgen :-)
Takk for tipset, jeg har også sett etter en slik hylle for å ha over badekaret!

Håper du får en fin dag!
Klem

Legg inn en kommentar