Detaljer fra barnerommet

Jeg og Annabell jobber for tiden med å fjerne alle babytingene og pynten fra rommet hennes. Hun er jo over året og har blitt stor jente nå, så da har jeg en unnskyldning til å gjøre rommet hennes litt mer jentete.

I dag har vi fjernet masse av bamsene som hun har fått av familie og venner. Senere når alt har kommet på plass skal jeg vise de nye tingene hun har fått. Det er masse fine kjøkkenting i tre som bla blender og kjøkkenmaskin i tre.





Jeg har tidligere blogget om vuggesengen til Annabell. Nå har jeg fått tak i likt sengetøy til den store sengen og den lille. Det er så utrolig søtt er av merket " Sebra " som har så masse masse fint til barn.


Sengesettet til den lille sengen samt sengen kjøpte jeg på pernille Sith på Sandvika storsenter.




Putene og bamsene er også av merket Sebra.
Det er så utrolig gøy og innrede barnerom, så mange ideer og så masse inspirasjon og hente.

5 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet | 5. august 2009 kl. 18:10

Hei! Så fint det var :-)
Kan jeg spørre hvod du har fått tak i sprinkelsengen ? Den var bare nydelig!

Klem

Havets Datter | 5. august 2009 kl. 21:21

Det er kjempegøy med barnerom! Gleder meg til å se hvordan det blir ;o)

jordbærpiken | 5. august 2009 kl. 22:42

Å, så søtt! Kjempefint sengetøy og nydelige senger. :)

Bitteliten | 6. august 2009 kl. 18:41

så fin jente seng! veldig morsomt å pynte litt på barnerommet ja :)

Flott blogg du har forresten!

Bea's verden | 7. august 2009 kl. 12:59

Hei


Så flott et sengtøy. Hmmmm må nok innom sandvika storsenter snart. Er pernille Sith en ny butikk? Kan ikke huske å ha sett den der??

PS: flott blogg du har.

Klem fra Bea

Legg inn en kommentar