En drøm av et dukkehus...




Dette dukkehuset fant jeg og Annabell da vi var på barnebutikken Sprell på Sandvika storsenter.

Det er bare en drøm og se på og det hadde vært så utrolig fint på Annabell sitt rom.

Inne i dukkehuset er alle rommene møblerert også kan man kjøpe møbler utenom, hvis man ønsker å forandre og ommøblere litt:)


Annabell sin bestefar på Hamar er på besøk denne helgen, og han fortalte at han har et gammelt dukkehus i tre stående på loftet. Det kan jo sikkert males også kan man kjøpe møbler utenom...!


Et dukkehus blir det hvertfall uansett:)


Jeg holder på med mange prosjekter om dagen som jeg gleder meg til å vise. Vi har satt opp en mini mini lekehytte til Annabell på terassen, den skal males hvit og innredes.


Samtidig så var jeg på Ikea i dag og fikk en super ide. Jeg skal lage kosekrok til Annabell i stuen. Så da gikk jeg til innkjøp av sengehimmel, ludder, tepper og masse puter. Den skal bli ferdig i morgen!

Ha ei god natt alle sammen!


Heldige er dere som kan ligge godt under dyna mens jeg sitter her på nattevakt og prøver å holde øynene oppe:)

3 kommentarer:

Harmonisk lykke/Christine | 14. august 2009 kl. 07:26

For et nydelig dukkehus! Men litt maling på et gammelt dukkehus med masse sjel høres ikke dumt ut det heller! Håper du hadde en grei nattevakt. Gleder meg til å se resultatet av prosjektene dine.
Klem, Christine

Bente | 14. august 2009 kl. 08:59

Du er bare kjempeflink Eli. Utrolig morsomt å følge bloggen din. Du inspirerer meg :D
Håper det var stille i natt (har arbeidshelg selv...)
Klem fra Bente

Nooria | 28. mars 2010 kl. 14:14

Så koselig at datteren din får dukkehus og lekehus. Min snart fire år gamle prinsesse fikk et slikt som du viser til jul av oss, og det er veldig fint.

Fortsatt god søndag!

Legg inn en kommentar