En søt liten hvit korgstol..


Endelig er jeg ferdig med kurvstolen til Annabell. Jeg brukte 3 hele sprayer med hvit maling. Hun liker den veldig godt og klatrer opp og ned hele tiden. Men det gøyeste er å bruke den som støtte når hun går, så det bør nok litt stoff på undersiden hvis gulvet skal bevares!

Mens jeg snakker om gulv så må jeg bare nevne at Ikea har fått parkett i hvit høyglans!!!!Tenk hvis jeg hadde visst det da vi kjøpte huset.


Jeg måtte bare vise frem denne mini utgaven av en mugge. Ikea har den i tre forskjellige størrelser. Så nå har jeg den store på spisebordet og Annabell har den lille på leke kjøkkenet sitt.



Jeg har gått til innkjøp av et stort oliventre til kjøkkenkroken. Jeg må innrømme at jeg fikk sjokk da jeg skulle betale, den var ikke billig nei! Den er ikke så veldig smart i forhold til små barnehender som hele tiden skal oppi og leke med jorda. Så jeg tror løsningen må bli plastfolie over potta slik at hun ikke kommer til.

Ellers så jobber jeg med lekestuen. Desverre så har drillen tatt kvelden slik at jeg ikke får skrudd sammen resten av hytta. Siden mannen jobber med glass så har han bestilt pleksi glass til vinduene slik at det ikke regner eller snør inn. Men jeg jobber med å sy gardiner til vinduene. Jeg syr for hånd så det tar litt tid da jeg ikke er utstyrt med sy maskin.

Nå skal jeg nyte de siste timene før jeg skal på siste nattevakt denne uken!

Ha en flott kveld alle sammen!

11 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet | 26. august 2009 kl. 20:09

Hei!
Så fin stolen ble :-)
Jeg også ønsker meg et oliventre, men må nok bare vente!

Håper du får en fin kveld og nattevakt :-)
Klem

Hilde Heimdal | 26. august 2009 kl. 20:10

sååå fin stolen ble:)!!

Tulelr du?? har de fått sånn gulv !!! Ååååå.....jeg tror jeg må kjøpe nytt hus :/ hehe!! Et som vi MÅ pusse helt opp hehehe :)

Elis@beth | 26. august 2009 kl. 21:18

Så flott den stolen ble!! Flink du er! Blir såå koselig i dukkehytten!!

Ha en fin kveld!

Havets Datter | 26. august 2009 kl. 21:44

Den ble jo superflott :O)

små og store drømmer | 26. august 2009 kl. 22:25

Den muggen har jeg også.. Vi vurderer å legge høyglansgulvet i gangen. Men er litt usikker så får vente å se etterhvert :)

hvitstil.com/Christine | 26. august 2009 kl. 22:26

Så utrolig flott stolen ble. Celine brukte også alt hun kom over som gåstøtte. Potte, krakk, dukkeseng......


Så lurt med plexi til vinduene. Ble det dyrt? Veldig intressert hvis har mulighet til å bestille til Celines hytte også, eller fortelle meg hvor jeg får bestilt det.

Christine

PS: du kan låne drillen min

Lene | 27. august 2009 kl. 06:54

Er det frekt å spørre hvor mye du betalte for oliventret og ikke minst hvor du fikk tak i det? Har vært å sett de fleste plasser uten å finne noe som ikke er høyere enn 15cm:/

lovecountrychabbychicstyle | 27. august 2009 kl. 12:43

stolen ble kjempe fin!! hvite kurvstoler er nydelige!

høstklem Lillan

glad i hvitt | 27. august 2009 kl. 14:08

Til Lene!
Jeg lette og lenge lenge før jeg fant et. De tar visst bare inn oliventre på våren. Jeg dro på et lokalt drivhus. Da jeg kom inn var det ingenting der og eieren forklarte at de hadde fått et sjeldent virus så de måtte desinfisere hele bygget. Borti et hjørne sto dette treet og jeg spurte om å få kjøpe det( viruset går ikke på tre ) kr 800 gav jeg for det!
Tror at du bare må lete videre..noen må da ha et stort oliventre:)

jordbærpiken | 27. august 2009 kl. 22:30

Lekre ting du viser! Oliventre...nå ble jeg misunnelig. Kjempefint! :)

Elisa | 17. januar 2010 kl. 17:26

Hva er det som er i bakgrunnen?? :)
Ser en slags "himmel", har jeg rett?
Veldig interessant blogg - du har fått en ny følger :)

Legg inn en kommentar