En søt liten korgstol skal møte sin hvite skjebne:)


Siden jeg snakket så varmt om å male i forrige innlegg så skal jeg vise dere denne søte korgstolen som Annabell fikk av bestefar på Hamar i dag. ( lønner seg og ta med besteforeldre på Ikea :) Den skal selvfølgelig males hvit også skal den få en søt liten pute. Planen er å ha den i lekehytta, men snuppa koste seg i den i dag når hun så på barnetv så kanskje den blir stående i stuen.

Jeg kikket også på leke komfyren som jeg har vist bilde av i et tidligere innlegg. Jeg har funnet ut at det er plass likevel på rommet. Så den står veldig høyt på Annabell sin ønskeliste:)

Noen som har en god hvit spraymaling og anbefale og hvor man kan få kjøpt den????

3 kommentarer:

MarnyAlice | 17. august 2009 kl. 21:33

spray i vei :) mitt motto :)
eg kjøper spray på biltema og er veldig fornøgd med den..ellers veit eg at mekonomen har, men den har eg ikkje prøvd sia vi ikkje har det her... europris sin har eg prøvd, men den likte eg ikkje...
lykke til :)

Klem M :)

Jorid ღ Noe På Hjertet | 17. august 2009 kl. 21:50

Hei :-D Så herlig stol! Den kommer nok til å bli nydelig i hvit!

Ha en fin kveld :-)
Klem

Havets Datter | 17. august 2009 kl. 22:39

den beste jeg har brukt hittil er Quick sin. Den kjøper jeg på byggmakker. Koster i underkant av 100-lappen. Har prøvd minst 3 andre, men denne syns jeg er best!

Lykke til ;o)

Legg inn en kommentar