Hagen vår..

Her nyter vi at sommeren er tilbake på østlandet....



Etter at vi kom hjem fra ferien har jeg jobbet litt i hagen for å gjøre den mer koselig.


Denne dekkstolen sto høyt på ønskelisten tidlig i vår. Og i forrige uke fant jeg den på Smart club til 1/3 av prisen så nå er den min! Også så fin som den er:)




Det har vært endel jobb og renske opp i beddene. Jeg har valgt og rive opp alt for å plante om selv slik at jeg har kontroll på hva som vokser i hagen vår. Tidligere har beddene bestått av vill villere og villeste skogmix på en seng av egne planter.



I dette beddet valgte jeg og plante både hvite og lyserosa klase roser. Lyktene i beddet fikk jeg tak i til halv pris på Verket interiør i går og de fremhever virkelig beddet.

7 kommentarer:

krinkelkroken | 8. august 2009 kl. 10:43

Skjønn hage! Slik dekkstol har stått på ønskelisten her også, kanskje til neste år;)
Elsker å grave i bed, luke og plante, bare dumt tiden ikke strekker til alltid. Likte godt fasongen på terrassen deres!

Jorid ღ Noe På Hjertet | 8. august 2009 kl. 10:46

Så nydelig hage du har :-D

små og store drømmer | 8. august 2009 kl. 11:14

Fint det var der :)

Havets Datter | 8. august 2009 kl. 13:58

Så fint dere har det utenfor! Er gøy med hage :o) Ønsker meg slike stoler jeg også, men nå er sommeren på hell så det får bli til neste år.

Ha en herlig dag!

jordbærpiken | 8. august 2009 kl. 21:35

Så lekkert du har det ute!

Christina | 10. august 2009 kl. 17:06

Hei!
Takk for hilsen hos meg.
Linken til siden var nederst på innlegget.
Men nettsiden heter: prinserogprinsesser.no

Ha en fin uke.Klem C

Mailinn`s interiørblogg | 2. august 2012 kl. 14:42

nyyydelig hage du har;)

Legg inn en kommentar