kosekroken..



Det ble jo så utrolig koselig og jeg er kjempe fornøyd med prosjektet mitt! kanskje jeg kan lure meg inn her jeg også med en god bok:)


Jeg kjøpte billige dyner som underlag. Tepper, ludder, puter og sengehimmel er fra Ikea



Her skal jeg og Annabell kose oss og lese bøker sammen. Tror hun kommer til å like seg her. Hun koste hvertfall veldig med luddene i handlekorgen i går.

Det eneste problemet er at jeg nå har ei lekegrind stappfull med leker stående midt på gulvet. Den har tidligere stått inne i dette hjørnet. Men det er jo det som er så flott med blogging, man viser kun bilde av det man vil og rydder bort alt annet i bilde sonen:)

Nå skal jeg hente snuppa mi i barnehagen for å vise henne hva jeg har laget til henne!

Ha en flott fredagskveld alle sammen!

5 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet | 14. august 2009 kl. 16:26

SÅ herlig liten krok :-D Blir vel mange fine stunder der. Viktig det :-D

Kos dere i helgen!
Klem

Mamma'n og Hedda Kristin | 14. august 2009 kl. 20:37

Så hyggelig!:)

Og takk for mange ideer, snart er etasjen oppe klar for innredning (håper jeg...), og da er det barnerommet som er først på lista.

Har lest gjennom masse innlegg nå; gratulerer med bryllup og gratulerer med 1-års dag. Min datter er født 27. juni 08. ;)

Lagt meg til som følger, så jeg kommer innom igjen! :)

God helg!

Balke gård | 15. august 2009 kl. 13:43

SÅ nydelig!! Sukk.. Kjempekoselig kosekrok for deg og godjenta! Billig og likevel så nydelig! God helg og kos dere masse!

det hvite hjerte | 16. august 2009 kl. 22:31

Åh, for en koselig lesestund krok, veldig
veldig fin altså!
Tenker dere har kost dere her i helgen & innviet den!
Klem til deg

Kathleen | 17. august 2009 kl. 15:42

Utrolig kreativt :) Dette skal jeg ha i bakhodet.

Jeg er ny her og titter innom for å si Hei :D

Hilsen Kathleen

Legg inn en kommentar