Lekehytta...


Denne lille hytten har jeg sett på til Annabell i lang lang tid. Den er akkurat passe til vår lille hageflekk.

Jeg har snakket om denne hytten veldig ofte til min mann og pekt på den hver gang vi passerer toys r us på sandvika storsenter. Jeg har snakket om hvor fin den hadde vært til Annabell og hvor koselig jeg skulle innrede den.

Så min kjære ble vel litt lei av alt maset til slutt da, for en dag så sto den plutselig på terassen vår. Ganske utrolig hva våre menn gjør for å få litt stillhet:)

Jeg ble også enda mer inspirert av og se at Chistine med bloggen hvit stil hadde kjøpt den til sin datter. Og den ble jo så utrolig søt! Bare se her



Så i dag har jeg endelig startet på jobben med å få den hvit, men jeg har virkelig måtte motivere meg selv. Det å male er jo utrolig kjedelig, det er jo først når den er ferdig at moroa med innredningen begynner.

4 kommentarer:

hvitstil.com/Christine | 16. august 2009 kl. 18:42

Husk å grunne først, treet var så tørt at det suuuugde til seg malingen og vi måte male syyyyykt mange strøk!

Kom gjerne innom å si hei en dag dere har tid, kan jo prøveleke i Celines hytte :)

Christine og Celine

jordbærpiken | 16. august 2009 kl. 18:52

Så søt den hytta var! Tenker den blir fin i hvit. :)

Jorid ღ Noe På Hjertet | 16. august 2009 kl. 19:45

Hei!
Så nydelige liten hytte! Takk for inspirasjon :-) Har selv et innlegg med noen bilder av lekestuer. Blir nok en i hagen vår en dag også, når lillejenta vokser til :-D

Ha en fin kveld!
Klem

Kjeruben | 16. august 2009 kl. 23:14

Heldige lille pike ;-)
Blir spennande å sjå innredninga :D

Legg inn en kommentar