Noe nytt til barnerommet


Endelig fikk jeg tak i Rice sine vimpler til Annabell sitt rom. Jeg måtte helt til Bærums verk og på den koselige barnebutikken der. De er jo så utrolig søte og blir en flott detalj på rommet tenker jeg.

Denne søte rosa komfyren har Annabell fått av bestefar på Hamar. Hun fikk penger da hun fylte ett år så derfor har jeg hjulpet henne litt med hva hun ønsker seg:)










Og disse søte, myke og uspiselige kakene i tekstil




Annabell har også kjøpt seg en mixmaster med bake tilbehør slik at hun kan være med når jeg baker alle kakene mine ( ? ) Også har hun gått til innkjøp av en blender med masse frukt til.
Alt er i tre og veldig fine farger, bilder kommer når det har funnet sin plass på rommet.



Denne ovnen dukket plutselig opp på Ikea. Den er jo ganske så stilig da, men tar litt for mye plass på rommet hennes. Jeg liker at mye av barne interiør og leker kommer i tre da det er så mye finere og dekorativt enn et grønt, gult og rødt plastikk kjøkken fra en leketøysbutikk.



Ha en fortsatt god natt og en strålende dag i morgen!





2 kommentarer:

Elis@beth | 14. august 2009 kl. 09:08

Er også veldig glad i treleker, det kan du se visst du besøker bloggen min! Har også dukkehus på ønskelisten!

Ha en herrrlig dag!!

Har lagt meg til som følger!

hvitstil.com/Christine | 14. august 2009 kl. 12:37

Så fine ting du viser!!!!!!!!!

Legg inn en kommentar