Oppfriskning av inngangspartiet


Inspirert av høsten fikk jeg lyst til å friske opp inngangspartiet vårt litt. Jeg gikk derfor til innkjøp av masse fin lyng i hvite og rosa toner.


Den søte hvite stolen fikk jeg til halvpris på plantasjen. Korgene er de som jeg kjøpte til bryllupet og som var dekorasjon under sermonien. Det er ikke så mye som skal til før det blir så mye mer koselig.


Og selvfølgelig et velkommen skilt som henger på døren..



Og hvit lyng er plantet i en flettet korg som henger på veggen..

Og her ser dere også problemet..Huset vårt er RØDT og det skurrer langt inn i ryggmargen! Heldigvis er det flere naboer som har lyst til å male det i en annen farge til våren igjen.

Det blir nok ikke hvitt/ grått som var mitt ønske, men heller mot brun/ svart som så mange andre hus i gata vår. Men uansett er jeg fornøyd bare denne grufulle rødfargen blir borte!

I kveld skal jeg og mannen i en 30 års dag og Farmor skal sitte barnevakt, gleder meg!!!

Ha en fin fin lørdag!


12 kommentarer:

Havets Datter | 29. august 2009 kl. 16:41

Hei.. så koselig at du vil være med i trekningen! Den var veeeldig enkel å strikke så det klarer du nok! Puffen har en "pappa". Den strikkes i rillestrikk (kûn rett) om du syns det er enklere ;O)

Kos dere i kveld! Karina

Jorid ღ Noe På Hjertet | 29. august 2009 kl. 17:10

Hei!
Så koselig fremfor inngangen deres! Jeg har INGENTING ved inngangspartiet vårt, rett og slett for at det har ikke blitt prioritert!

Håper dere får en flott kveld :-) kos dere og nyt den!

Klem

Elis@beth | 29. august 2009 kl. 17:16

Så flott inngangsparti!! Har nok en stund igjen før jeg kan vise ute hos oss!! Hehe!

Kos dere i bursdag!!

Klem!

jordbærpiken | 29. august 2009 kl. 20:01

Koselig inngangsparti da. Lyng er så fint! Ha en fin lørdagskveld. :)

Godt Isolert | 29. august 2009 kl. 20:46

Så flott inngangsparti! Likte også veldig godt lekekjøkkenet til snuppa di! :)

Pink Lady | 29. august 2009 kl. 21:42

Flott inngangsparti! Lekre korger med lyng i:) Klem fra Pink lady

Mona | 30. august 2009 kl. 16:06

Blei veldig fint! Skal oppi skogen her en dag snart å få i lyng jeg og til trappa, må si høsten er faktisk veldig velkommen i år til forskjell fra tidligere år :)

Fordi du inspirerer meg gjennom bloggen din så har jeg en award til deg på bloggen min!
Ha en fin dag!

Tiril | 30. august 2009 kl. 22:16

Koselig inngangsparti, her oser det av høst.

Lilly | 31. august 2009 kl. 20:01

Hei hei og tusen takk for kjempe koselig kommentar på siden min. Har vært innpå bloggen din å snikt flere ganger, og fått massevis av inspirasjon. Gleder meg til å følge deg videre!

ANETTESHUS.COM | 1. september 2009 kl. 00:08

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flotte bilder!! Kjempe-koselig med litt lyng i noen vakre kurver!

Ha en fin uke!

Klem Anette:)

små og store drømmer | 1. september 2009 kl. 23:39

Koselig :)
Alltid hyggelig med et pent inngangsparti.

Husdraumen (tidl. Bygging av drømmehuset vårt) | 3. september 2009 kl. 21:52

Herleg inspirerande inngongsparti. *Ut for å kjøpe lyng* ;)

Smil frå Anita

Legg inn en kommentar