Pimping my Tripp Trapp

Her kommer det endelig et blogg innlegg fra denne kanten også. En fantastisk sommer og en laaang mamma permisjon er også over. Jeg hadde første arbeidsdag i dag siden begynnelsen av Mai 2008, men det var veldig godt og være tilbake hos gode kollegaer og ikke minst litt voksen prat:)

Jeg har tusen prosjekter på gang, bobler rett og slett over av ideer etter ferien. Alltid godt og komme hjem og se huset sitt med helt nye øyne. Så nå er det bare å finne tiden til å få iverksatt alt!



Tror nesten alle interiør bloggere har et innlegg om " pimping my Tripp Trapp ". Så nå er det min tur.

Jeg har fått den gamle Tripp Trapp stolen min som jeg hadde da jeg var liten. Men den har blitt malt mange ganger og akkurat den siste fargen passet vel ikke helt inn hos oss!




Så da fant jeg frem malerkosten og malte den hvit, og den ble jo så utrolig mye finere. Og ikke minst et mye mer presentabelt og røffere møbel enn plastikk barne stolen fra Ikea.

Så nå er det slutt på å gjemme stolen i et hjørne hver kveld. Nå kan den stå fremme hele tiden!

He en flott kveld alle sammen så håper vi sommeren kommer litt tilbake snart!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar