Sittebenk til spisestua



Jeg har fått en ide om å lage en slik sittebenk til spisestuen. Jeg skal da selvfølgelig ha en masse hvite puter og ludder i den. Målene er tatt og skrevet ned på en lapp som min kjære må levere til møbelsnekkeren:) ( bildet hentet fra Bonytt)

I dag har jeg og svigerfar ( bestefar fra Hamar ) arbeidet i hagen. han har revet bort de siste uønskede plantene i hagen og han har plantet flere nye roser. I mens har jeg malt siste strøket på Annabell sin lille dukkestue. Nå gjenstår det bare og få sydd gardiner og innrede litt inni det.

Bestmor fra Sørlandet og bestefar fra Hamar har funnet ut at Annabell skal få lekekomfyren fra Ikea. Det hjelper og kvitre høyt om ønskelister:) Så i morgen når jeg våkner fra nattevakt er Ikea første prioritet.

4 kommentarer:

Sol | 19. august 2009 kl. 08:46

Klippekort på Ikea kanskje.....?:)

Elis@beth | 19. august 2009 kl. 10:18

Så heldig lille snuppa er! Og heldig er dere som bor i nærheten av Ikea!
Dukkehytte står høyt på ønskelisten,men jeg vil at den skal være så stor at man kan overnatte i den! Ha den som en gjestebu i tillegg til dukkestue for jentene!!

Ha en fin dag!
Klem!

Jorid ღ Noe På Hjertet | 19. august 2009 kl. 11:12

Så herlig med benk til spisestuen :-D Gleder meg til se!

Ha en flott dag!
Klem J

Trollemor | 3. september 2009 kl. 19:30

Blir den ferdig til vi kommer på besøk om fire helger til? Tomta er ferdig planert, kjøkkenet ferdig tegnet. Gleder meg til å vise deg hvordan Lykliga gatan 3 skal se ut. Fantastisk flott oliventre du har kjøpt.

Legg inn en kommentar