Soverommet



Her drømmer vi søte drømmer i vår hvite seng fra Ikea.
Bildene som er plassert på list over sengen er fra da jeg var gravid. Vi var da hos fotograf for å forevige magen. Min flotte mann hadde fremkalt dem uten at jeg visste det og gav dem til meg under bryllupstalen.


Lampen er fra Ikea sin PS kolleksjon og heter Maskros. Jeg skulle gjerne hatt litt mer takhøyde for at den virkelig fikk sin plass, men den er utrolig flott likevel. Den har litt sterkt lys så vi må få montert en dimmer på den.


På knaggrekken like ved døren henger Annabell sin morgenkåpe fra da hun var veldig liten. Den er fra barnekolleksjonen Bam Bam. Hun hadde den på seg da hun var hos fotografen for første gang. Jeg synes den er så søt at jeg har ikke hjerte til å ta den bort.


På nattbordene står små Bourgie Kartell lamper




Her er et av bildene som jeg synes er så utrolig kult. Begge våres hender plassert på magen utgjør et flott hverdagslig kunstverk og et fint minne.

11 kommentarer:

små og store drømmer | 7. august 2009 kl. 13:24

Så nydelig soverom. Ganske likt vårt egentlig. Lyse tak og lyst panel. Beste jeg vet er å legge meg i et kjølig soverom :) Tror det føles ekstra avslappende når det bare brukes lyse farger på soverommet også :) De bildene var kjempefine. Absolutt noe jeg også skal gjøre når jeg blir gravid.
Ønsker deg en god helg :)

Havets Datter | 7. august 2009 kl. 13:33

Nydelig soverom og NYDELIGE bilder!!
:o)

Ha en super dag!

Anonym | 7. august 2009 kl. 15:02

Hei! Lurer på hvor du har kjøpt lampa du har over stuebordet ditt jeg...?

jordbærpiken | 7. august 2009 kl. 15:19

Så lekre bilder fra soverommet ditt. Ser ut som du har et koselig hjem! :)

glad i hvitt | 7. august 2009 kl. 17:22

Til Anonym:) Lampa over stuebordet har jeg kjøpt på bo concept på Skeidar og kostet den hele sum av 1499,- Jeg er veldig fornøyd med den:)

Fru Fjeldhammer | 7. august 2009 kl. 18:40

KJempefint!!
Ha en fin helg..
klem

Elis@beth | 7. august 2009 kl. 21:33

Så flott blogg! Legger meg til som følger!
Elisabeth

Ingunn | 7. august 2009 kl. 21:41

Så koselig bilde og minne.

Ønsker deg en kjempegod helg.

Ingunn

MYNTEBO | 7. august 2009 kl. 22:11

Så fantastisk flott soverom du har! ....bildene var nydelige!

Jeg lurer på hvor du har fått tak i bildehyllen?

ChezJeanette | 12. august 2009 kl. 10:02

Så flott soverom, og bildene av gravid magen var flotte.
Den taklampa fra ikea bare digger jeg!
Ha en flott dag :-)

Maria | 7. september 2009 kl. 16:09

så utrulig lekkert :)
jeg må gjøre noen endringer på soverommet vårt nå.. hehe
er det en liten sengegavvel du har, eller tilhører den sengen?
klem Maria

Legg inn en kommentar