Tolix og Kartell


Jeg holder på å pusse opp vindus kroken min på kjøkkenet mitt, men jeg er ikke ferdig så jeg viser bare et bilde av min nye Tolix krakk som står under vinduet.

Den passer veldig fint sammen med Tolix barstolene som jeg har til kjøkkenøya. Også er den veldig grei når man skal nå akkurat den bollen på toppen av skapet!

På toppen av krakken en stor krukke med nydelig Lavendel som lukter utrolig godt. Plantasjen har tilbud på dem så løp og kjøp:)



Vi fikk denne flotte Bourgie Kartell Lampen til bryllupet. Den passet veldig bra på tv benken vår siden en kan dimme lyset på den. Den er utrolig flott i transparent da den gjør masse ut av seg uten at den tar mye plass.

Vi kjøpte også to små kartell lamper i samme stil til å ha på nattbordene på soverommet.


2 kommentarer:

Lena Marie | 4. august 2009 kl. 18:02

Jeg elsker stilen din! Og NÅ ble jeg misunnelig, jeg ønsker meg så himla sånne tolix-stoler og krakker, og Kartell-lampa er bare GEORGEOUS!!! Du er heldig!

Her kommer jeg tilbake:)

Og takk for fin kommentar hos meg

Klem fra enda en sørlending som har forvillet seg til Oslo :-)

små og store drømmer | 4. august 2009 kl. 21:54

Jeg har også lyst på to små krakker til kjøkkenet/nattbord. Også kartell. Angrer på at ikke vi kjøpte det når vi handlet interiør til leiligheten. (var nemlig så heldig å få lov til å kjøpe det meste nytt)
Men, det er aldri forsent med en så flott lampe. Eller krakker....

Legg inn en kommentar