Denne herligheten har funnet frem til min kjøkkenbenk


Denne kjøkkenmaskinen fra Kitchen Aid sto høyt på ønskelisten til bryllupet. Vi fikk den av et vennepar ( litt ekstra glad i dem ble jeg ) I går kom den til Nesøya da de hadde måtte spesialbestille for å få den i helt hvit. Og nå står den på kjøkkenbenken og lyser opp min hverdag:)

Kurven med rødløk ( som passer fint i fargen til lyngen ) har jeg kjøpt på Bolia.



Så nå er det bare å sette i gang og bake! Ellers så gjør den jo veldig bra nytte som fin pynt på kjøkkenbenken også:)

Nå har jeg mamma på besøk og vi skal på Bærums verk og kikke litt på den fantastiske interiør butikken Verket Interiør.



13 kommentarer:

Elis@beth | 7. september 2009 kl. 11:42

ÅÅÅ dette er maskinen over alle maskener-har den selv og bare eeeeeeeelsker den!! Kos deg med baking!

Klem!

Fru Fjeldhammer | 7. september 2009 kl. 12:06

Snakk om snilt vennepar, de fortjener litt bakst fra denne maskinen...
Kos deg!
klem

Christine Louise | 7. september 2009 kl. 12:13

Ååå heldige deg altså :) Jeg ønsker meg også en slik ;) Kos deg med baking..

Klem

kjersti | 7. september 2009 kl. 12:53

Den er helt fantastisk, OG.... den er like bra som den er pen:)
Prøv å lage aioli i den, du får en fantastisk konsistens:)

Håper det vil smake;)

Jorid ღ Noe På Hjertet | 7. september 2009 kl. 12:55

Aaaah, så nydelig! Ikke noe missunnelig i det hele tatt.. *særlig* :-)
Heldige dere er!

Håper du får en flott mandag og start på den nye uken!

Klem Jorid

Charlotte | 7. september 2009 kl. 13:00

Åh, ønsker meg også veldig den kjøkkenmaskinen!
Gleder meg til å se den i bruk:)
Ha en fortsatt fin dag.

Charlotte

aase | 7. september 2009 kl. 14:29

Åhh du er vel heldig vel!! Hørte jeg skulle være så heldig å få hilse på deg endag,gleder meg!

Nabobutikken min selger jo endel GG å hun har bestillt MASSE på messa som kommer snart!! Jeg har bestillt meg masse til kjøkkenet jeg!!

Vi sees,klem Aase

Christina | 7. september 2009 kl. 15:07

åhh? hvor har du kjøpt kjøkkenbenken? Helt hvit plate og blank??
Veldig fint!!

små og store drømmer | 7. september 2009 kl. 17:10

HELDIGE DEG :)
Du får kose deg masse med baking fremover. Ikke dumt nå som høsten nærmer seg og det blir kakao og bolle tid :)

glad i hvitt | 7. september 2009 kl. 17:48

Til Christina!

Kjøkkenet vårt er kjøpt på Ikea. Vi har høyskap og en kjøkkenøy i hvit høyglans. Men man kan også få spesialbestilt benkeplate i hvit høyglans til vanlig kjøkkenbenk!

Monica Sæterøy | 9. september 2009 kl. 14:00

Hei. Nydelig kjøkken!! Tar benkeplata rask farge, blir den misfarget av f.eks tomat/paprika?

glad i hvitt | 9. september 2009 kl. 19:37

Til Monica!

Har aldri opplevd at den har farget av på noe. Den er helt super å bake direkte på da den er glatt! Det eneste er at man må bruke microfiber klut over når man har vasket den for å få bort skjoldene.

nette | 17. september 2009 kl. 10:18

Så lekker den var i hvit! *ønsker meg*:)

Legg inn en kommentar