En gave til meg..


I dag var jeg og mamma på verket interiør og kikket. Jeg fant da disse flotte lysestakene i glass som passer perfekt på tv benken vår. Helt til jeg finner en annen plass hvor de også passer perfekt:)



Mamma syntes at jeg fortjente dem siden jeg er så snill og god..noe jeg er helt enig i:) Så jeg fikk dem i gave fra henne og jeg er kjempefornøyd. Tusen takk!

Jeg må bare rydde dem bort hver kveld slik at ingen små barnehender skal fatte interesse for dem!

Nå er det hvit vin og interiørblader i sofaen, kan det bli bedre?

8 kommentarer:

Line | 7. september 2009 kl. 22:12

åh de var nydelige! de har jeg siklet på så lenge nå:)

Balke gård | 7. september 2009 kl. 22:18

Knallfine!! JEg vil også ha;-) Klem fra Marianne

Havets Datter | 7. september 2009 kl. 23:40

De var skikkelig flotte!! Og for ikke å snakke om kjøkkenmaskinen din *misunnelig* ;)

Hege | 9. september 2009 kl. 20:33

Åååå misunnelig
- de var dr...-lekre!
Klem, Hege.

Christine Louise | 9. september 2009 kl. 21:45

Kjempe fine :) Hedige deg altså :) Snill mamma..

Klem fra meg

Anonym | 11. september 2009 kl. 08:18

Hei. fine de var! lurte på, du har vel tilfeldigvis ikke ett tips om hvor jeg kan bestille ett søtt dørskilt på nettet?:)

Ha en fin dag!

Anne | 11. september 2009 kl. 12:06

Hei hei!
Her var det koseleg:) Flotte bilete du har:)
God helg til deg!

Ann Beate | 13. september 2009 kl. 02:32

Hei, så lekre lysestaker og for en utrolig hyggelig blogg. Her kommer jeg helt klart innom igjen. Bryllupet deres hørtes kjempe fantastisk ut, driver å planlegger mitt eget om dagen og det er kjempe spennende.

Likte også ideen om å ha sjablongene på et lerret, så håper det er i orden at jeg muligens kopierer akkurat den ideen.

Er på nattvakt, så må jobbe litt nå, men takk for titten :)

Legg inn en kommentar