Endelig nye hyller på plass


Jeg har hatt besøk av mine foreldre denne uken. På bestilling hadde pappa tatt med hyller som passet akkurat inn ved vinduskarmen min. Knektene hadde jeg kjøpt på Ikea. Og når pappa setter i gang så kommer ting opp i en fart.

Foreløpig er det Green Gate og kokebøker som har fått i oppgave og pynte opp hyllen.



Ellers så har jeg en million prosjekter på gang og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne..derfor har jeg brukt dagen på å ikke gjøre noenting...vel, jeg har jo stemt og håper på at Norge går store endringer i møte!

Godt valg alle sammen!


4 kommentarer:

Jorid - Noe På Hjertet | 14. september 2009 kl. 16:37

De boksene er nydelige! Har noen lik jeg også :-)
Så fint det ble! Skal få heng opp noen hyller vi også på kjøkkenet etterhvert!

Ha en fin dag videre :-)
Klem Jorid

Nina`s blogg | 14. september 2009 kl. 18:08

kjempe fint ble det! og de boksene var veldig artige :)

Anonym | 14. september 2009 kl. 18:27

Kjempefine bokser.. Selv har jeg de to minste, kjøpt i forrige uke :) Følger med på bloggen din, og håper du fremover vil oppdatere den oftere.. hint hint! Ikke meningen å mase hihi, men får så mye inspirasjon fra deg:) klem

Elis@beth | 14. september 2009 kl. 19:20

Så fine hyller! Elsker GG jeg også-masse fint!

Ha en fin dag!

Klem!

Legg inn en kommentar