Forandringer..


I dag har jeg faktisk prøvd å innrede med litt farger. Jeg har handlet litt brunt og rosa. Alt er inspirert av teppet jeg har sååå lyst på fra Green Gate som jeg ikke kan finne i noen butikker..
Det flettede fatet på bordet kjøpte jeg på Home and Cottage i fjor jul, og nå passet det endelig inn.


Jeg har hentet opp korgstolen som har stått i gangen. Man må jo ta i bruk alt det man har..


Denne puten kjøpte jeg på Kremmerhuset i dag..synes teksten var så fin!


Litt rosa lyng i en hvit trekasse..



Og litt høst på kjøkkenet med et nytt fat fra Kremmerhuset. Litt hvit lyng har funnet sin plass i en hvit mugge..

Så får vi se hvor lenge min fargeinspirasjon varer før alt blir hvitt igjen! :)

Ha en fin fredagskveld og ei herlig helg!

11 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet | 4. september 2009 kl. 19:28

Hei :-)
Så fint det ble! Gjør seg med litt farger og rosa er jo bare nydelig!

Ha en flott helg dere også :-) Her plaskregner det så spørs om det blir innekosehelg foran TV'n :-)

Klem J

Fru Fjeldhammer | 4. september 2009 kl. 19:30

Så fint det ble...

Ha en fin helg!!
klem

jordbærpiken | 4. september 2009 kl. 20:50

Kjempekoselig stue! Syns det er fint med litt farger jeg. :) Ha en god helg!

Anonym | 5. september 2009 kl. 16:15

Hei. Superfin kasse med lyng i. Hvor er kassen fra?

Nina`s blogg | 5. september 2009 kl. 19:07

Hei! utrolig fint!

hvitstil.com/Christine | 5. september 2009 kl. 21:20

Hei Eli
Jobber du eller skal du være med på Stoff og Stil på mandag? Bli med bli med, så tar vi en kafe hos Aase i Lier på veien...

Christine

glad i hvitt | 5. september 2009 kl. 23:21

Til anonym! Kassen er fra Panduro, de har forskjellige størrelser og koster ikke så mye!

det hvite hjerte | 6. september 2009 kl. 23:47

Dette ble knallfint!!!
Ha en fin ny uke :)

Elis@beth | 7. september 2009 kl. 09:58

Så flott det ble!

Ha en fin ny uke!

Klem!

Maria | 7. september 2009 kl. 16:03

Hei!
du får alt til å virke så enkelt ;)
kjempe fint!!

klem Maria

Anonym | 15. februar 2010 kl. 13:09

Heisann lille venn. lenge siden sist fint å se hva som skjer hos deg til stor inspirasjon hos meg her lengst i sør. hilsen trollemor

Legg inn en kommentar