Forhandlere av Green Gate??



Da jeg startet bloggen min må jeg innrømme at jeg aldri hadde hørt om Green Gate. Men det skal godt la seg gjøre å ikke høre om det her i Blogglandia. Da jeg hørte om det bestemte jeg meg egentlig for at det ikke helt var min stil.

Men Green Gate er jo ikke bare store røde eller rosa prikker?? De har jo masse i nøytrale farger også. Så nå har det havnet tre Green Gate bokser hos meg også:)

Jeg ønsker meg masse mer da jeg har lyst til å ha en liten samling på hyller ved vinduskroken. ( hyller som pappa skal kutte på mål til meg, og som jeg får neste helg da han og mamma kommer på besøk )

Derfor har jeg et spørsmål..Hvem i Oslo og Asker området er forhandlere ? Jeg vet om Verket interiør og Home and Cottage...

Ha en fin dag!

Klem fra Eli Og Annabell " Morgenfugl "

5 kommentarer:

Anonym | 3. september 2009 kl. 09:47

I Oslo er det en butikk som heter Mormors Kommode, ligger i Sannergata, like ved Ringen kino. Dama der har masse flott green gate. Dessuten er det en liten interiørbutikk ved Ullevål hageby (like ved åpent bakeri) der finnes også endel green gate. Ellers har jeg til gode å finne flere butikker i Oslo hvor det selges.

Anonym | 3. september 2009 kl. 10:59

Vollywood i Vollen (Asker) selger Green gate og har ganske mye der i fra. Lykke til med jakten.

Catherine | 3. september 2009 kl. 14:45

Hei. Så fin blogg du har. Ville bare si at jeg har tatt inn masse Green Gate varer som kommer til å bli lagt ut i butikken min tingelinginteriør.no ( blir lagt ut i neste uke.)

Hilsen Catherine

Lycheli | 4. september 2009 kl. 11:35

Annen Etage på Bekkestua selger også Green Gate - og masse annet fint;)

Fin blogg du har:)

Klem Lycheli

belle | 28. februar 2011 kl. 13:44

Akademika på Nydalen og Holbergsplass selger også Green Gate. Holbergsplass har hovedsakelig lattekopper, mens Nydalen får inn masse fint fra den nye kolleksjonen.

Legg inn en kommentar