Fuglebur


Dette fugleburet fant jeg på Kremmerhuset på Hamar. Jeg har lenge kikket på fuglebur uten å vite hva jeg egentlig skal med det eller hvor jeg skal plassere det. Men da jeg fant det til 200 kr måtte jeg bare slå til.

Jeg satte det i gangen til Annabell sin store glede. Hun har bært rundt på det i flere dager og puttet alt hun kommer over oppi det. Så løsningen ble og plassere det i høyden og derfor har det funnet sin plass på hennes rom.


Tøy fuglene har jeg kjøpt på en butikk på Bærums verk. Bokstavene fant jeg på Mols.



Synes det ble ganske så koselig jeg!

Senere skal jeg vise frem alle skattene som jeg fikk med meg fra Bestefar på Hamar.

Også må jeg fortelle den største nyheten av alle!! Jeg har blitt TANTE i dag tidlig, min kjære lillebror og hans flotte kone har blitt foreldre til ei lita søt jente. Jeg fikk bilde av henne med en rosa sløyfe i håret..masse masse hår! Jeg er kjempestolt og gleder meg såå til å se henne!

1 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin | 20. september 2009 kl. 13:22

Åååhhh.. Jeg VISSTE jeg skulle tatt meg en tur på Maxi forrige uke. ;P Hadde de flere igjen tro....?

Gratulerer som tante - og som eier av dukkestue!

Jeg mener å huske at jeg også hadde en slik, men hvor den er blitt av er det ingen som vet... :P

Legg inn en kommentar