Inspirasjon til dukkehuset


I forbindelse med min " make over " av den gamle dukkestuen fant jeg disse flotte møblene da jeg var på utkikk etter litt inspirasjon. Bildene er hentet fra nettbutikken sprell.no

Bildet over viser et flott kjøkken..


Møbler til barnerommet..her er det jo alle detaljer:)



Inspirasjon til innredning av stuen

Og et flott soverom...

Det er utrolig mye fint og se. men det er utrolig dyrt! Jeg får se hva jeg kan få gjort ut av de fine møblene som fulgte med og kanskje supplere med litt etterhvert. Men det er jo snart jul og Annabell er jo bare snill:)

9 kommentarer:

Jorid - Noe På Hjertet | 23. september 2009 kl. 09:25

WOW!
Så nydelige møbler :-D

Ha en fin dag søte!
Klem J

Eva | 23. september 2009 kl. 21:21

Hei! Så fin en blogg du har! Og ideèn om ett dukkehus likte jeg! Det hadde virkelig fallt i smak hos min lille prinsesse også! :) Følger spent med videre på prosjektet ditt! Hvis du vil kan du ta en titt på www.sunneleker.no Der går du videre inn på "dukkehus og tilbehør" og videre inn på "drømmedukkehus".. Her fant ivertfall jeg noen fine dukkemøbler jeg likte godt.. :) Lykke til videre!

Therese | 23. september 2009 kl. 22:19

Så mye fint!!! Men slike ting kan fort bli dyrt ja!!! Nydelig blogg du har og! Legger meg til som følger jeg og gleder meg til å finkjemme den mer senere:)

Emmas utsikt | 25. september 2009 kl. 10:17

Hei og takk for koselig besøk, det setter jeg pris på! Bra du sa hei fordi da fant jeg deg! Jeg legger deg til blandt mine lenker så jeg finner veien tilbaka. Her var masse flott å se på.

Ha en fin dag!

Pink Lady | 25. september 2009 kl. 12:46

Tusen takk for hyggelig kommentar!

Jeg tittet litt på dukkehuset du viser nedenfor. For meg ser det ut til å være et Lundbyhus, de har eksistert i mange mange år. Jeg har selv et slikt. Møblene og dukkene til huset er ganske dyre, men jeg vet at de finnes selv i dag i enkelte leketøysbutikker. Om de tilfredstiller interiørbloggestandarder vet jeg ikke da jeg ikke så veldig nøye etter:) Det skal også gå ann å få lamper med lys i til de husene!

Lykke til med innredningen!

Klem Pink Lady

Prinsessen paa erten | 25. september 2009 kl. 20:58

Heisann :)

De har jeg kjøpt på Annas Rom. Hun har nettbutikk, også :)

Fin blogg du har :)

Ha en fin kvedl videre.

Klemmer fra meg.

Englefryd | 25. september 2009 kl. 21:08

Hei hei, og tusen takk for koselig besøk og kommentar inne hos meg.

Så utrolig flotte dukkehusmøbler da. De har så mye fint på sprell!!

Mye flott du viser på bloggen din...

God helg

Lisa Cecilie | 26. september 2009 kl. 10:03

så koselig at du la igjen en liten hilsen på bloggen min, slik at jeg fant veien hit :) kjempekoselig blogg :)

Dukkhusmøblene var kjempefine! :)

ønsker deg og dine ei super helg!!!

Crinoline | 27. september 2009 kl. 00:13

Så nydelige små møbler,men kan nok tenke meg at de er dyre.Ønsker deg en fortsatt fin helg.

Legg inn en kommentar