Lekehytta til Annabell


Endelig kan jeg vise frem lekehytte prosjektet. Den har stått halvferdig en god stund nå. Men da pappa var på besøk i forrige uke så kom resten på plass.


Det fulgte med et forferdelig stygt tekstil i hvitt og grønt som skulle være over inngangspartiet. Men det ble erstattet av en bit voksduk fra Åhlens. Det får holde fro vinteren i denne omgang så får vi se om ikke det blir erstattet av materialer neste vår. Jeg har også et stort ønske om et skikkelig tak på hytta og ikke dette fæle grønne plasttaket.


Min kjære bestilte pleksi glass som han har fått skrudd på plass. Med pleksiglassene så holder hytta seg tørr og fri for nabokatter:) Hytta har en flott liten blomsterkasse som jeg hadde kjøpt plastikk roser til. Men jeg har ombestemt meg og går for å pynte med litt lyng.


Da pleksiglassene var på plass så kunne jeg endelig få henge opp mine håndsydde ( ! ) gardiner. Jeg kjøpte stoffet på Panduro. Jeg hang dem opp ved å bruke strikk gjennom gardinene som jeg festet i hver ende av vinduet med en skrue.



Husker dere at jeg spraymalte en korgstol fra Ikea? Den var påtenkt inne i hytta, men inngangen til hytta var altfor liten så jeg fikk den ikke inn!

Så istedefor å bruke vekta fremover kan jeg bare ta hytte testen og se om jeg får rompa mi inn og ut av hytta uten å måtte skru av taket..:)


6 kommentarer:

aase | 15. september 2009 kl. 14:49

Så flott at katten har kommet tilbake da!! Dukkestuen er jo nydelig, og det er så gøy når de leker der!! Mine leker der enda og de er 7 og 10!!

Hvilket teppe er det du leter etter fra GG??,nabobutikken her får varer nå snart...vet ikke hvem hun får, men jeg kan sjekke om det er det du vil ha!!

Vi får møtes på treff senere, eller så kommer dere vel snart å besøker meg vel!!

Havets Datter | 15. september 2009 kl. 15:25

Åååå så koselig den ble!!! Blir nok stas å leke der tenker jeg ;)

Jorid - Noe På Hjertet | 15. september 2009 kl. 16:07

Hei!
Så nydelig det blir!! :-D Det blir nok så koselig til sommeren for lille tuppa. Kjempeflinke har dere vært!

Ha en fortsatt fin dag!
Klem fra Jorid

torleif ann karin | 15. september 2009 kl. 18:46

Så fint det blir. Ja skulle hatt en lekehytte til tulla mi jeg også. Får se neste år.

Ønsker deg en fin kveld.

Klem Ann<3

Ann Beate | 16. september 2009 kl. 23:00

Så bra katten er tilbake, er så vondt å lure på hvor de er.
Lekestuen ble jo bare så koselig. Flink er du :)

Charlotte | 17. september 2009 kl. 14:15

Så fint det har blitt!
Ha en fortsatt fin dag:)

Legg inn en kommentar