Søta har kommet tilbake


Da vi reiste hjem til sørlandet i sommer så hadde vi med oss pysen vår som bærer navnet Søta. Desverre så forsvant hun den første kvelden og vi så henne ikke igjen. Uten vår kjære pys måtte vi vende hjemover til Østlandet etter endt sørlandssommer. For at det ikke skulle være så trist så har jeg måtte forestille meg at hun var hos en snill gammel kone som gav henne fersk tunfisk på hennes solfylte trapp hver dag.

Og det viser seg og stemme ( nesten da ) I går ringte mamma og fortalte at Søta sto utenfor i hagen og mjauet:) Så nå skal pys hentes hjem igjen!!



Og jeg tror denne jenta kommer til å bli veldig glad for å se pysen sin igjen:)

God valg vake!

Hadde det ikke vært for at det er mandag og full skjerpings ( igjen ) så skulle jeg bakt boller og kost meg med dem gjennom hele vaken:)

5 kommentarer:

jordbærpiken | 14. september 2009 kl. 19:31

Så koselig at kattepusen er kommet til rette igjen. Den var veldig fin!

Og lekre hyller du har fått på kjøkkenet. :) Ha en god kveld!

Jorid - Noe På Hjertet | 14. september 2009 kl. 19:42

Aaah, så koselig med slike historier! Det er virkelig ikke noe gøy når kjeledyrene forsvinner. Hadde selv en episode i julen i fjor da vår pus forsvant! Tilfeldigvis var det en som hadde tatt henne inn, men bare dagen etter hun forsvant. Så fikk jo ikke mulighet til å finne hjem en gang.. Men det ble en fin jul!!

Ha en koselig kveld! :-)
Klem Jorid

Havets Datter | 14. september 2009 kl. 20:14

God hun fant veien "hjem" igjen, og kan tenke meg det blir godt å få henne helt hjem ;)

Christine Louise | 14. september 2009 kl. 20:53

Så flott at hun fant hjem igjen :)

Ha en flott uke :)

Flittiglise | 14. september 2009 kl. 21:08

Så nydelig katt:) og fint han fant veien hjem. Fin blogg forresten:) Smil fra Lise

Legg inn en kommentar