Tre ting som har gjort meg glad i dag..



Jeg tar oppfordringen fra Christine med bloggen Hvit stil om å skrive om tre ting som har gjort meg glad i dag.

I dag tidlig tikket den koseligste meldingen inn på telefonen min. Min kjære lillebror og hans flotte kone hadde blitt foreldre til ei søt lita tulle og alt var bra med den nybakte familien. Jeg må innrømme at noen lykke tårer var å se. Jeg er verdens stolteste tante og jeg gleder meg såå masse masse til å se dere alle tre! (Bildet er av min lillebror og Annabell i fjor sommer)


Jeg blir glad når jeg spør Annabell om mamma kan få en nuss, og hun legger armene rundt meg og gir meg et skikkelig vått kyss:)



Og ikke minst blir jeg glad når jeg tenker på at jeg skal leve resten av mitt liv med denne kjekkasen:)

Da sender jeg oppfordringen videre..Hva har gjort deg glad i dag?

3 kommentarer:

Jorid - Noe På Hjertet | 20. september 2009 kl. 21:48

GRATULERER SOM TANTE!

Jeg velger å svare deg her om det går fint! Det som har gjort meg glad i dag er:

- min times lange spasertur i høstværet
- lillemor som sparker og sparker ikveld
- bursdagsrosene jeg fikk fra kjæresten på stuebordet

Ha en fin kveld!
Godklem

ANETTESHUS.COM | 21. september 2009 kl. 00:04

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Jeg husker desverre ikke hva peisinnsatsen heter i farta, men den er fra Nordpeis i alle fall. Er kjempe-fornøyd med den:)

Håper du får en strålende mandag!!

Klem Anette:)

hvitstil.com/Christine | 21. september 2009 kl. 10:05

Gratulerer Tante Eli!

Så gode ting som har gjort deg glad! Så får vi se om vi kommer oss på Stoff og Stil denne uka og innom ho Aase i Lier- da blir jeg også glad.

Ha en deilig dag.

Chrisitne

Legg inn en kommentar