walk in closet...


Neida jeg har ikke gått i hi! Beklager lite blogging i det siste, men jeg har vært bortreist og jobbet masse masse! Likevel så mangler det ikke på prosjekter og holde på med. I dag har jeg malt første strøket på dukkehuset og det ser veldig bra ut!
På Torsdag kommer det en møbelsnekker som skal se på hvordan vi kan lage et Walk in closet i boden som ligger vegg i vegg med soverommet. Jiiipppiii!
Men det er litt sorg bak denne gleden også fordi det betyr at jeg må rydde ut av boden..og hvor skal alt rotet plasseres? Men det viktigste er jo at jeg får plass til alle klærne så får bager, blomsterpotter, vaskebøtte, støvsuger, lamper, maling, madrasser, julepynt, lyspærer, vaskemidler, kattesand, tepper, puter osv finne seg en annen plass og og gjemme seg på :)


Ser jo greit ut dette!



Og dette...



Blir nok ikke så stort at jeg får plass til denne fine puffen, men man kan jo drømme...


5 kommentarer:

Anine | 29. september 2009 kl. 10:36

Så deilig da!
Lykke til. :) Gleder meg til å se det endelige resultatet.
Ha en fin dag!
Klem A

Harmonisk lykke/Christine | 29. september 2009 kl. 10:43

Jeg elsker walkin garderober! Gleder meg til å se hvordan løsningen deres blir!
Ha en super dag!

Jorid - Noe På Hjertet | 29. september 2009 kl. 11:10

Aaaah, så spennende :-D Du kommer nok ikke til å angre!!

Håper du får en fin dag!
Klem J

Anonym | 29. september 2009 kl. 12:57

Hei hvis du har lyst så kan jeg godt sende deg en goood del med inspirasjons bilder til walk inen din? Min email er mlonsjo@hotmail.com
Jeg samler på bilder skjønner du og har ca 90 bilder av forskjellige walk-ins. Hilsen en Nesøya traver :)

Fru Jensen's | 29. september 2009 kl. 13:43

Ååå, så deilig det må være å ha walk-in-closet!! Drømmedrømme! Heldig du!!
Ha en finfin høstdag videre!!

Legg inn en kommentar