Altfor mange prosjekter!!


Jeg og Annabell har hatt oss en liten tur til sørlandet for å hente pys som plutselig kom tilbake etter tre måneder og selvsagt for å se mitt nye nydelige tantebarn.

Vi fikk med oss maleriet som min veninne har malt for meg. Det er et maleri på 6 lerret i hvitt og grått. Det er det samme bildet som i headeren min, og i kveld skal det opp på veggen:)


Svigermor har lært meg og strikke så nå er jeg igang med å strikke puffer " puff daddys baby" heter den.

Dukkestuen til Annabell har stått på spisestuebordet i tre uker nå og mangler siste finpuss før møbler og gardiner kan på plass.


Jeg har fått med meg en gammel kiste fra mamma. Denne skal males hvit og skal inneholde alle lekene til Annabell. Endelig skal jeg få bort lekegrinden.



Denne sminkekommoden har jeg fått av farmor og den skal males hvit og få glassknotter.

Alt dette burde jeg ha begynt på for ikke å snakke om vask av hus. Derfor ble jeg kjempeglad når Christine med bloggen Hvit Stil spurte om jeg ville være med på stoff og stil! Ettterpå var vi i Sandvika og spiste god sushi, kjempekos! Og da jeg kom hjem var huset like rotete...

Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Jorid - Noe På Hjertet | 12. oktober 2009 kl. 19:34

Hei! :-)
Aah, gleder meg til å se hvordan bildene blir! Syns headeren din er kjempefin :-))

Spennende prosjekter du har på gang også!
Håper du får en fin kveld!
Jorid

The Lavendar Room | 12. oktober 2009 kl. 19:45

Så mye fint her inne, elsker stilen din!!
Så gøt med innredning av dukkehus:)
Ha en fin høstkveld,
Julie Helen

Anya`s interiør blogg | 12. oktober 2009 kl. 20:14

Hei. Så fin blogg du har :) Kjenner til problemet med alt for mange prosjekter på en gang. Bare hoper seg opp her å.. ;) Men morro er det når det endelig blir ferdig..

Hilsen Anya

små og store drømmer | 13. oktober 2009 kl. 10:14

Oioioi, gleder meg til disse bildene kommer opp på veggen din. Tror det blir skikkelig stilig :)

Nina | 15. oktober 2009 kl. 21:57

Spennende!Du har jammen mangen baller i luften!blir artig å se resultatene, blir sikkert veldig fine! Ha en fin kveld videre :)

Bolettes hus | 15. oktober 2009 kl. 23:20

Hei! For et fint hus du har! Bloggen også! Dette vil jeg se mer av:-)

God helg!
Klem fra Kari i Bolettehuset

The Créme House | 16. oktober 2009 kl. 00:44

Flott kiste, sminkebord og dukkehus. Og gøy med litt håndarbeid og prosjekter... Jeg bor ved stoff og stil, jeg, da, så er innom der titt og ofte... Må si at du har en koselig blogg, forresten! Klem fra gro!

Lina | 30. oktober 2009 kl. 09:33

Ble så inspirert av dukkehuset, lurer på hva du har malt med?

glad i hvitt | 30. oktober 2009 kl. 21:57

Til Lina! Jeg har bare malt med Lady interiør maling med litt glans i:)

Lina | 31. oktober 2009 kl. 00:28

Tusen takk for raskt svar. Hadde tenkt å tapetsere mitt gamle dukkehus fra 70 tallet, men ser mye enklere ut å male det...

Legg inn en kommentar