Dukkehuset er ferdig og klar til innflytting


Dukkkehuset er endelig ferdig. Det har blitt møblerert med tre møbler kjøpt på Sprell. Jeg klarte ikke å la være. De møblene som hører til er så små at jeg tror ikke Annabell vil ha glede av dem enda Men lampene som hører til skal inn. Dukkehuset må jo ha lys som kan slukkes av og på! Jeg er sååå strålende fornøyd!


Det var så utrolig gøy og innrede det. Møblene er større enn de som tilhører Lundby huset, men det gikk akkurat. Her ser dere stuen hvor en kan ligge i den nydelige rosa sofaen og nyte knitringen fra peisen en kald vinter kveld.


Fra stuen har man tilgang til spise stuen hvor familien kan samles til middag eller invitere til store selskaper.



Her er det Mor som holder til. Hun elsker og spille piano og hennes høyeste ønske er at hennes lille datter skal ha arvet hennes interesse for piano og musikk.


I gangen har lillegutt lagt fra seg skateboardet selv om mor har sagt at han ikke skal gjøre det. Lille Pys slapper av og nyter ludden sin.


Her er mor og far sitt soverom. De har plassert dataen her fordi de mener at barna er litt for små til å bruke den enda.


Her er badet. Det er her barna leker med bobleskum og det er her alle krangler om plassen på morgenen.


Flotte gardiner må til i et flott hjem. Og interiør bevisst som mor i huset er så matcher de selvfølgelig interiøret.

Er du spent på hvem som skal flytte inn i huset??



Det er muse familien Sylvanian. De består av mor og far og deres uskyldige små barn.

Håper at de vil trives i sitt nye hjem!

14 kommentarer:

hvitstil.com/Christine | 16. oktober 2009 kl. 15:07

Love it!

Emmas utsikt | 16. oktober 2009 kl. 15:17

Nydelig nydelig! Heldig jente som har en så snill og kreativ mamma.

lovecountrychabbychicstyle | 16. oktober 2009 kl. 15:45

åh så nydelig! en skikkelig drøm:)

ha en riktig fin helg:)

klem fra Lillan

små og store drømmer | 16. oktober 2009 kl. 16:25

Så utrolig koselig.
Akkurat som et lite eventyr.
Kan tenke meg Annabell er stolt.

Elis@beth | 16. oktober 2009 kl. 16:39

så flott! kan ikke vente til min lille jente skal få dukkehus til jul!!!

herrlig!!

Jorid - Noe På Hjertet | 16. oktober 2009 kl. 16:45

Nydelig :-D

God helg!
Klem Jorid

silje-sin | 16. oktober 2009 kl. 17:00

Så kjempefint det ble! Og så utrolig kjekt, for jeg planlegger dukkehuset til dattera mi om dagen! Der skal det også bo dyr fra Sylvanian families, synes de er mye søtere enn dukkene som hører med. Jeg kikket på møblene på sprell i går, de er veldig dyre ja.. Virker kvaliteten god? Tenker din lille tulle kommer til å kose seg masse med det. Hvor gammel er hun forresten? Augusta er to, vet ikke om hun kanskje er litt liten.. Men det blir ihvertfall årets julegave:) God helg! klem

Mamma'n og Hedda Kristin | 16. oktober 2009 kl. 19:50

Så flott det ble!! :)

The Lavendar Room | 16. oktober 2009 kl. 19:55

Åh, det er noe av det fineste jeg har sett!!
Heldige lite jente du har:)

Ønsker deg en god helg!

Julie Helen

Maria | 16. oktober 2009 kl. 22:07

Wow!!!! Bare elske det dukkehuset, så utrulig fint :) så flink du er!! Dette har jeg også lyst til å lage til min Rikke.
Klem Maria!

Maja | 16. oktober 2009 kl. 23:30

Så flott og koselig!

simmas hus | 17. oktober 2009 kl. 23:14

Nydelig ! Heldige de som får leke med det !!

Funkisvilla | 18. oktober 2009 kl. 22:23

sååå fint! Lenge sidne jeg har vært her, så jeg ser at jeg må bruke litt tid! Gleder meg!!

klem c

Therese | 19. oktober 2009 kl. 16:02

Hei hei kjære deg. Så utrolig flott dukkehus. Hvor har du kjøpt det?? Er på utkikk etter et slik herlig dukkehus. Min datter er 3 år nå, så da passer det vel greit. Jeg har tenkt på det lenge. Jeg hadde også et slik dukkehus når jeg var liten. Koselig. Så flott blogg du har. Kommer snart igjen. Ønsker deg en go mandag. Therese.

Legg inn en kommentar