Kanskje hun blir et lite geni ?



Jeg var inne og kikket på den nye nettbutikken snostorm.no og de hadde mange fine plakater til barnerommet.
Jeg kjøpte denne plakaten med alfabetet til å ha på rommet til Annabell. Jeg vet at det er tidlig, men de kan være til pynt frem til hun begynner å vise interesse.



Og en Telleplakat med tallene fra 1 - 10. Det kan jo hende at hun lærer seg alfabetet og det å telle mye raskere enn normalt nå:) Plakatene skal rammes inn og opp på veggen på rommet hennes.

Jeg kjøpte også en keep calm and carry on plakat i sort da jeg har forstått at man ikke regnes som interiørblogger før en har en slik en i hus!

Ha en god natt og en strålende dag i morgen!

7 kommentarer:

Emmas utsikt | 29. oktober 2009 kl. 08:31

Man kan aldri begynne for tidlig. :) Jeg har bokstaver og siffere på barnens rom, men i litt mer tradisjonell stil, Elsa Beskow osv.

Ha en fin dag!

Anonym | 29. oktober 2009 kl. 14:18

Kjempefine plakater til barnerommet. Den keep calm-plakaten kan jeg styre meg for, men smak og behag:)

Ha ei fin helg:)

pia

Emmas utsikt | 29. oktober 2009 kl. 19:54

Hjertelig velkommen i min lille gjeng! Jeg blir så glad, så glad! :)

Beate | 1. november 2009 kl. 08:57

tøffe plakater! Enig med Emmas Utsikt... kan ikke begynne for tidlig med språkstimulering.

ønsker deg en fin søndag
klem Beate

Linda | 1. november 2009 kl. 09:06

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg =)
Liker bloggen din også =)

Klem fra meg

Janne | 1. november 2009 kl. 17:34

De må ha det inn med morsmelka:) er det ikke sånn da;) takk for koselig hilsen inne på bloggen min..jeg ser det er flere som gir IKEA møblene et lite hvitt løft;)

Ha en riktig flott søndag;)

K-J

Ingunn | 13. november 2009 kl. 22:15

Det er viktig med språkstimmulering, så aldri for tidlig å begynne.. Så lenge en ikke prakker det på barna da:) Fine plakater, skal ta meg en tur innom å se jeg også:) Takk for koselige kommentarer inne hos meg.. Vil bare si at jeg misunner den Kartell lampa di..rååå!:)
Klem Ingunn

Legg inn en kommentar