Lille gangen..


Dette er lillegangen vår. Gangen før du kommer inn i den store gangen. Flisene her er grå selv om de ser litt brune ut på bildet. Det kommer nok litt mer dekorasjon her etterhvert.

Beklager at bildene er så mørke, men jeg har startet opp i en ny spennende jobb og da blir det kun tid til å ta bilder når mørket senker seg.


Et av de mange siste prosjektene har vært og få opp denne hyllen. Planen er å bruke kurvene til votter, luer og div.


Hyllen er i hvit høyglans fra Ikea og korgene er kjøpt på Åhlens.


Tavlen som lenge har stått på ønskelisten har kommet seg i hus. Den har stått en stund på kjøkkenet men nå har den funnet sin plass her. Den skal være en ukesplanlegger , og den er strategisk plassert slik at den er det siste man ser før en forlater huset.



Akkurat nå står det et flott sitat...

Alle disse dager som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet!

10 kommentarer:

Ocean showroom | 5. oktober 2009 kl. 20:23

Fin gang du har!
Jeg holder også på å fikse i gangen, ferdig å male litt, mangler litt tapet. Jeg har akkurat samme hylle som de liggende som jeg tenkte å ha noen kurver på, hihi:)
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Jorid - Noe På Hjertet | 5. oktober 2009 kl. 20:27

Hei!
Så fint du har det :-) Enkelt og stilfullt! Den tavlen var lekker!

Ta en titt inne hos meg og gjerne bli med på min innsamling for brystkreften!

Klem J

Flittiglise | 5. oktober 2009 kl. 20:48

å så fin gang! kjemoefin:) Hilsen Lise

Therese fra huset med de rare i | 5. oktober 2009 kl. 20:49

så flott det var!! OG DEN TAVLEN VAR JO VIRKELIG GENIAL!!!oi ropte visst litt her, men det kunne godt ropes ut synes jeg:P ( den caps locken altså:P)

Julie´s drømmehjørne | 5. oktober 2009 kl. 20:51

Kjempefin gang, og den tavlen var kjempefin!

Ha en flott kveld:)
Klem Julie

Hilde Heimdal | 5. oktober 2009 kl. 21:30

Så koselig flott kritt tavle:))))

små og store drømmer | 5. oktober 2009 kl. 21:34

Fin gang dere har. Så ryddig er ikke vår..
Likte ordtaket :)
Ha en fin kveld og gratulerer masse med ny jobb :)

torleif ann karin | 5. oktober 2009 kl. 23:56

Dette ble da riktig så fint.
Klem Ann<3

silje-sin | 6. oktober 2009 kl. 12:24

Så fin gang! Og sikkert veldig praktisk. I vårt hus har vi bare en stor hall, og vi angrer litt på at vi ikke bygde en liten gang også, for det blir mye søl! Fint sitat, og veldig viktig:) Ha en fin dag! klem fra silje.

Maria | 8. oktober 2009 kl. 20:16

Så koselig gang:)
flink du er til å få frem detaljene, artig å følge deg :)
Ha en finfin kveld !!
Klem Maria:)

Legg inn en kommentar