Ny peis i sikte..


I dag var jeg på Maxbo og kikket på peisinnsatser da de hadde 25% avslag. Vi var så heldige å få valgfri peis av bestefar på Hamar til bryllupet.

Og peis det fant jeg! Den kommer fra Nordpeis og heter London. Vi valgte den i krom da alt annet vi har er i hvit høyglans og det vil passe bra sammen. Vi skal bygge den inn slik som dette med en åpning ned mot gulvet hvor vi kan ha veden samlet, samtidig som det er dekorativt.



Peisen skal bygges opp inni hjørnet her ved siden av veggseksjonen. Desverre så må jeg da fjerne Annabell sin kosekrok, men vi finner vel en annen plass til den.

Det var ca 1 til 2 uker leveringstid så snart så kan jeg fyre i peisen, koke meg litt kaffe og krype ned i sofaen og nye den gode knitringen.

4 kommentarer:

Emmas utsikt | 1. oktober 2009 kl. 21:38

Det der tror jeg blir veldig bra. Veldig pent. Se på peisen og drikke kaffe er det jeg gjort de siste dagene. Anbefalles!

Ha en fin kveld!

Havets Datter | 1. oktober 2009 kl. 22:30

Det kommer til å bli FLOTT!!!
Ler enda av innlegget under ;) Er det ikke typisk!! HAhahaha..
Hvis det er noen trøst er du ikke den eneste som har en slik bod!!!

Ha en fin kveld :)

Jorid - Noe På Hjertet | 1. oktober 2009 kl. 23:58

Oioi!! Så flott det kommer til å bli :-) Du kommer nok ikke til å angre!

Gleder meg til å se resultatet!
Klem J

Maria | 2. oktober 2009 kl. 11:57

Det kommer til å blir kjempe fint. Skulle gjerne hatt en slik selv ;)
Kan tenke meg du gleder deg itl å få den klar for vinterfyring. Lykke til med forberedelsene. Gleder meg til å se resultatet :)
God helg!

Klem Maria

Legg inn en kommentar