Og det ble hvitt..


Nå har jeg malt 3 strøk på dukkehuset, men det må nok enda et! Det eneste som ikke har blitt hvitt er mursteinen på siden av huset.


Håper at det ikke er masse hvite flekker på spisestuebordet når jeg tar bort plasten. Det hadde jo vært fryktelig kjedelig fordi eneste mulighet for å redde det ville jo da være å måtte male det hvitt...:)


Her blir dører, trapper, gulv, tak og list hvitt. Jeg har innsett at dette blir drømmehuset mitt..! Nå gjenstår det og modernifisere møblene litt. Omtrekking av stoffer og litt hvitmaling tenker jeg!

ADVARSEL mot ikke bloggifiserte bilder under denne teksten.

Tidligere i uken fortalte jeg at vi skulle få en snekker på besøk for å se på hvordan vi kan løse det med walk in closet hos oss. Han var planlagt å komme på Torsdag så da hadde jeg god tid til å rydde ut av boden. Men nei slik skulle det ikke gå. På Tirsdags kveld ringer det på døren og der står han..min kjære mann hadde glemt og fortelle meg at det var forandringer i planene!

Og dette var synet som møtte han



Bare litt veldig flaut.. godt at han hadde laser slik at han kunne stå i åpningen og ta målene han trengte!



Så nå er hele fasaden brutt og alle vet at huset vårt absolutt ikke kan plasseres i kategorien strøkent!!!

Nå skal jeg på Maxbo sine elleville dager og se om jeg kan finne en fin peis innsats til 25 %!

Ha en flott dag alle sammen!

1 kommentarer:

Lenes lille verden | 2. oktober 2009 kl. 10:59

Hei..
Hehe, så gøy da.. Bitt av bloggbasillen jeg å.. ;O)
Så fin blogg du har.. Alt bra med meg vettu? Deg da??
Legger meg til som følger her å jeg..
Klem

Legg inn en kommentar